/ Forside/ Teknologi / Internet / Hjemme sider / Spørgsmål
10  refi 3578
FrontPage
Fra : elise
Vist : 523 gange
50 point
Dato : 19-05-05 09:18

Jeg vil gerne købe ProntPage 2003 på dansk og medfølgende CD.
Har set på www.proshop-direkte.dk at de har en "Educational version" til næsten kun
halv pris af den alm version.
Er der nogen, der ved om jeg, som ikke er studerende, kan købe og bruge en sådan version?
Vh Elise

Kommentar
Fra : dk

Dato : 19-05-05 09:28

det kan du hvis du f.eks har børn som går i alm. folkeskole ell. er stud.
og bor hjemme hos dig.

Kommentar
Fra : elise

Dato : 19-05-05 09:35

SKAL de bo hjemme? Er det når man skal tage programmet i brug, at de skal have et eller andet studiekortnr.? For det ser ud til at jeg godt kan købe det på ovennævnte hjemmeside.

Kommentar
Fra : Carsten_Poulsen

Dato : 19-05-05 09:44

Normalt er "Educational version" kun tilgængelige for undervisere og studerende med studiekort. Men har du en bekendt som har studiekort, kan din bekendte købe den til dig. Når du så modtager softwaren registrerer du den blot i eget navn - det er ikke ulovligt at sælge eget software videre.

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 19-05-05 10:00

Alle med et gyldigt studiekort kan købe "Educational version" software, og som Carsten er inde på, så registrere du bare i dit eget navn.
Hygge...
Søren

Kommentar
Fra : elise

Dato : 19-05-05 10:19

Så vidt jeg kom på hjemmesiden www.proshop-direkte.dk, skulle jeg ikke indtaste noget nr på studiekort, blot betale og så modtage varen. Så det burde jo være godt nok? Jeg vil bare nødigt have problemer med at kunne bruge programmet EFTER at have købt det, så hellere købe det et andet sted.

Accepteret svar
Fra : dbl

Modtaget 50 point
Dato : 19-05-05 11:25

Ikke for at jeg skal gøre mig klog eller noget, for jeg har aldrig prøvet at købe sådan en studie-pakke. Men jeg mener at have læst, at i de pakke ligger der kun et skykke papir (ikke nogen cd-rom). Når man så får pakken, så udfylder man papiret med navn, studie m.m., og sender. (adr. må stå i pakken). Og noget tid efter får man en cd-rom med posten.
I må grene rette mig hvis det ikke er sådan, for som skrevet, så er det noget jeg kun mener at have læst engang.

Mvh.
d.Buus
www.dbuus.dk

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 19-05-05 12:14

Jeg kan ikke finde noget Front Page studieudgave på denne side:
http://www.proshop-direkte.dk/

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 19-05-05 14:01

Der findes en anden og gratis WYSIWYG editor på dansk : http://www.download.dk/index.asp?Kat=htmltools&subkat=redigering&prog=1789

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : elise

Dato : 19-05-05 15:38

Jeg vil nu gerne købe FrontPage-programmet og den ER på hjemmesiden under software osv....

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 19-05-05 16:38

Elise - jeg har fundet den, og en masse andet ved at søge på siden - tak.

Godkendelse af svar
Fra : elise

Dato : 15-07-05 05:26

Tak for svaret dbl. Jeg var heldig på www.ravenholm.dk at finde et tilbud på FrontPage for en måned siden til ca.500 kr, så det var alle tiders.