/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Fejl under programstart!!!
Fra : swarn
Vist : 667 gange
300 point
Dato : 25-09-02 09:59

Hej jeg skriver dette indlæg for en god ven (bantam) der ikke kan komme på nettet, efter at han har prøvet en Systemgendannelse som er gået godt nok,alt andet virker fint på hans maskine, men bag efter er der sket det at han får en Med. når han starter sin maskine, et vindue der siger. Fejl under programstart.
En nødvendig."DLL FIL.VSNETUTILS.DELL"blev ikke fundet, er der nogle der kan fortælle mig hvad det er for en fil,og hvad den bruges til,og hvor vi kan finde den,hvordan den bliver installere igen,så han kan komme på nettet.
Maskinen kører WIN.ME.
Det skal helst værer på en let forstålig måde at beskrive det på,for jeg er ikke alt for skrap til det med filer.
Ha forsat en god dag.
Hilsen Swarn/Hvidovre

Kommentar
Fra : strarup

Dato : 25-09-02 10:10

Hej Swarn,

umiddelbart lyder det til at det har noget med Zonealarm at gøre... eller et andet firewall program måske...

men det er muligt at downloade VSnetutils.dll her... -->
http://www.dll-files.com/dllindex/dll-files.shtml?vsnetutils
muligvis denne her vil virke den er fra popupvinduet når man trykker på download... -->
http://www.dll-files.com/cgi-bin/cgiwrap/dll-files/topdown/download.pl?file=vsnetutils.zip==

her er et indlæg der måske ka' hjælpe hvis det er ZoneAlarm der er problemet... -->
http://www.computing.net/windows95/wwwboard/forum/119799.html

mvh.

Strarup

Kommentar
Fra : srhansen

Dato : 25-09-02 10:15

Hej swarn og bantam

Først og fremmest kan den hentes her : http://www.dll-files.com/dllindex/dll-files.shtml?vsnetutils

Herefter et svar:

vsnetutils.dll is a Zone Alarm file.
When uninstalling Zone Alarm the main thing is to disable True Vector first. You do not simply switch it off by right clicking the Zone Alarm tray icon. Instead you double click the icon, go to Configure then uncheck "Load Zone Alarm at startup". Then reboot.

If all else fails re-install Zone Alarm again then follow the para above before uninstalling from Control Panel/Add-Remove.

For a quick fix (but not so good) you could try typing msconfig in the Run box and see if there are any old Zone Alarm entries lurking there that you could uncheck.

Det er ikke min egen forklaring, men den virker sandsynlig

mvh srhansen

Kommentar
Fra : srhansen

Dato : 25-09-02 10:16

lol

Undskyl strarup, så ikke din post

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 25-09-02 09:27

"swarn" <swarn.news@kandu.dk> skrev....

> En nødvendig."DLL FIL.VSNETUTILS.DLL"blev ikke fundet, er der
> nogle der kan fortælle mig hvad det er for en fil,

Den tilhører ZoneAlarm installationen.

> og hvad den bruges til,

Den er sikkert nødvendig for at ZoneAlarm virker.

> og hvor vi kan finde den,

Afinstallér ZoneAlarm og geninstallér. Alternativt findes filen
sikkert på www.dll-files.com. Hvis du vælger den løsning, så skal
filen placeres i /Windows/System mappen.

--
Kent Oldhøj

Kommentar
Fra : strarup

Dato : 25-09-02 14:49

Hej srhansen,

LOL... gør ikke noget....

men jeg ka' se vi har nogenlunde samme tankegang...

og det er jo ikke til at vide om noget er blevet sendt mens man har siddet at arbejdet på sit indlæg...

mvh.

Strarup

Kommentar
Fra : swarn

Dato : 25-09-02 15:08

Hej igen

Nu har vi d.l. filen og lagt den ind i w.systemmappen, og genstartet, og nu kommer der denne medd.!!!

Fejl under programstart

filen vs mon exe
er sammenkædet med en manglende eksportfil vs netutils.dll:??OZL_
clienterface@@qae@pad@z

HVAD gør vi nu??

Mvh
Swan

Kommentar
Fra : strarup

Dato : 25-09-02 16:11

Hej Swarn,

har i prøvet det SRHansen foreslår?

evt. at afinstallere Zonealarm helt... og søg for at den ikke bliver startet op sammen med Windows...

mht. MSconfig, ka' i få den frem på følgende måde...
start --> kør --> indtast "msconfig" (uden "-tegnene) for at se om der sku' være nogle efterladenskaber af Zonealarm under fanebladet "start" (eller startup)...
og kig i mappen start --> programmer --> start... (hvis Zonealarm er nævnt her så slet den...)

slet ogtså alt indhold i mappen --> C:\windows\temp

når i så har gjort det og fået Zonealarm afinstalleret og slettet så prøv at geninstallere Zonealarm fra bunden af...

mvh.

Strarup

Kommentar
Fra : swarn

Dato : 25-09-02 16:31

Hej strarup

Ja men man kan da ikke installere den når man ikke kan komme på nettet det er da derfra man downloader Z:A: eller???

Vi kan godt se der ligger noget men har ellers afinst. Z.A.

Mvh
Swarn

Kommentar
Fra : strarup

Dato : 25-09-02 17:54

Hej Swarn,

oki doki... surt show...

eh... det kommer an på om i har downloadet den... hvis i ikke har den liggende... tjo... så ska' den selvfølgelig downloades... hvis man ønsker at bruge Zonealarm...

men prøv at trykke "ctrl+alt+delete"... og se efter om en eller flere af disse filer, der er aktive... er de det, så slå dem fra/afslutte dem...

vsdata.dll
vsdata95.vxd
vsmonapi.dll
vsnetutils.dll
vsnetu.dll
vspubapi.dll
vsutil.dll
html.tdr
vsdb.dll
minilog.exe
vsmon.exe
vsruledb.dll
zoneband.dll

hvis i er i tvivl så skriv alle aktive processer ned der står i vinduet under aktive processer og post dem her... gør det samme med de filer der bliver nævnt under fanebladet "start" i MSconfig... så ka' vi prøve at se efter hva' det er der blokere, og ka' slåes fra, samt der ikke ska' starte op sammen med windows...

mvh.

Strarup

Kommentar
Fra : Bjarne_H

Dato : 26-09-02 00:23

Hej Swarn!

Jeg har Zonealarm (gartis versionen) liggende på CD fra et magasin som jeg har abonnement på.

Hvis du opgiver en e-mail adresse vil jeg gerne sende programmet til dig.

Mvh
Bjarne H

Kommentar
Fra : swarn

Dato : 27-09-02 16:40

Til Bjarne_H

Tak for tilbuddet hvis det bliver aktuelt gir jeg besked.

Til Strarup

Nu har vi fjernet alt med zonealarm og har geninstall. win me. Vi har tjekket internettet og pinget fra dos og den går glat igennem, så der er ALTSÅ forbindelse, den bliver bare ved med at komme op med siden kan ikke vises, så det er en gåde hvad det kan være???

Med venlig hilsen
Swarn

Kommentar
Fra : Bjarne_H

Dato : 27-09-02 17:10

Hej Swarn!

Prøv lige at tjekke Internetindstillinger >Funktioner >Internetindstillinger >Forbindelser >Lan-indstillinger
der skal kun være fluben hvis du benytter proxy.

Flueben i proxy bliver sat af forsk. hjælpeprogrammer vedr. bl.a. fjernelse af reklamer m.m.; og flere af disse programmer fjerner ikke fluebenet når de afsluttes og der skal kun være flueben hvis man benytter proxy eller førnævnte programmer.

Mvh
Bjarne H

Kommentar
Fra : strarup

Dato : 27-09-02 17:46

Hej Swarn,

funker mailen i WinME?

hvis det er alle sider der kommer med meddelsen "siden kan ikke vises"... så vil jeg også tro ligesom Bjarne at det ka' ha' noget med proxy at gøre...

når du siger pinge fra Dos, er det så fra Dos vinduet inde i WinME eller før i kommer ind i WinME?

mht. til geninstallering af WinMe har i så geninstalleret oven i den gamle WinME, eller har i slettet den gamle og startet fra bunden af?

mvh.

Strarup

Kommentar
Fra : swarn

Dato : 27-09-02 18:06

Hej

Der er IKKE flueben i proxy

Mailen fungerer heller ikke, den søger og kommer op med fejl

Det er dos fra Winme vi har pinget fra

Win me ligger på maskinen, og er reinstall. derfra oven i den gamle, men det ser da ud som om den har slettet den gamle iflg. padsen på maskinen

Mvh.
Swarn

Kommentar
Fra : Bjarne_H

Dato : 27-09-02 19:24

Hej igen Swarn m.fl!

Hmm - mere og mere mystisk!

Oplyd lige lidt om forbindelse - modem, adsl eller andet samt mærke og type, endvidere kunne det være hjælp at vide hvilken Interner-udbyder?

Mvh
Bjarne H

Kommentar
Fra : Bjarne_H

Dato : 27-09-02 19:32

Hej igen Swarn m.fl!

Det kræver mere af systemet at få e-mail til at virke!

Det første man skal koncentrere sig om, er at få MS Internet Explorer til at virke, og når dette virker, så gå videre med e-mail opsætninger - men en god oplysning til os andre når man skal finde fejl årsag.

Når man kan pinge mellem PC'ere, så tyder det på at der er noget galt med modem eller Internetopsætningen, tildeling af IP, Dns m.m.

Mvh
Bjarne H

Kommentar
Fra : Bjarne_H

Dato : 27-09-02 19:42

Hej igen Swarn m.fl!

Her er lige lidt mere I bør prøve!

Gå ind i Start > Kør> winipgcfg.exe > Frigør alle > Forny alle

Derefter lukker I systemet normalt helt ned (sluk også for strømmen) og prøv derefter at starte op igen.
(Det har hjulpet mig flere gange)

Mvh
Bjarne H

Kommentar
Fra : swarn

Dato : 27-09-02 20:16

Hej Bjarne_H

spgsm. 1 Har Dansk Bredbånd som internetforb., som er 10 Mbps dobbeltrettet tilslutning til Db brebåndsnet

spgsm. 2 FORSTÅR vi ikke rigtigt. Det ser da ud til at postkassen er sat rigtigt op. Forstår ikke det du skriver med at pinge, det er noget jeg har læst at på win. hjælp at hvis man kan pinge 3-4 pakker er ens intern. forb. ok.

Hvad mener du med at MS internet explorer skal virke, kan man da kontrolere det, vi troede at det var en del af win me når det var geninstall., så var også expl. ok??

spgsm. 3 Det vil vi prøve.

Mvh
Swarn og Bantam

Kommentar
Fra : strarup

Dato : 27-09-02 20:24

Hej Swarn,

hvilke adresser har i pinget og hvilke svar meddelser har den skrevet?

prøv at ping "216.239.53.100" det er google's IP nummer, eller "193.162.153.179" som er teledanmark's IP nr.
det er bare for at finde ud af om der virkelig er forbindelse til nettet...

er det noget der opstået efter problemet med Logon problemet I WinMe Bantam havde?
http://www.kandu.dk/dk/spg/6663

og er det stadigvæk en "Packard Bell I MEDIA 4110 D" han har?

så vidt jeg husker er det en Dansk Bredbånd internetforbindelse Bantam har, er der andre i bygningen der ka' komme på nettet... (bare for at udelukke at det ikke er DB der er gået ned)...

mvh.

Strarup

Kommentar
Fra : strarup

Dato : 27-09-02 20:32

Hej Swarn,

hvorfor jeg spurgte om det med mailen, var for at finde ud af om der var forbindelse til nettet... når i nu havde sagt i havde pinget... men når der ikke er noget mht. til proxy og ingen mail... tvivler jeg lidt på om der er en forbindelse til internettet...

med hensyn til ping er det korrekt... men visse steder ka' en firewall f.eks. forhindre at man får svar... og det behøver ikke at indikere at der er internet forbindelse...

idet du ka' pinge lokale ip nummere det viser bare at der er forbindelse til lokal netværk... for at der ska' være internet forbindelse ska' det være externe/globale IP nummere... men nu ved jeg ikke helt hvordan det er skruet sammen der hvor Bantam bor... og om det er externe/globale IP nummere i har pinget...

mvh.

Strarup

Kommentar
Fra : strarup

Dato : 27-09-02 20:37

Hej igen,

forresten får i stadigvæk den der meddelse "hcp://system/undefined is online"?

mvh.

Strarup

Kommentar
Fra : swarn

Dato : 27-09-02 20:39

Hej Strarup

Jeg kan ikke svare på om det har noget med logonproblemet fra det spgs. at gøre. Det kom til at virke, men så var det at jeg (BANTAM) kom i tanke om de problemer jeg havde med at komme ind på win.hjælp, og systemopl og så prøvede jeg systemgendannelse og det gik fint og jeg kunne komme på nettet, men så var det at zonealarm kom med en opdatering, og jeg sagde ja og så startede problemerne.

Det er stadig den samme PC

Vi er tilsluttet Dansk Bredbånd her og swarn og jeg bor i lejlighed sammen og vores comp. er tilsluttet via hub (switch)
og swarn kan sagtens komme på nettet for fuld drøn

Mvh
Bantam og Swarn

Kommentar
Fra : strarup

Dato : 27-09-02 21:04

Hej Swarn og Bantam,

oki doki...

men hvilke IP nummere har i pinget?

og hvad blev resultatet af at pinge google eller Teledanmarks IP nummere?

passer netværksindstillingerne med det de ska' være?

har i prøvet at køre en systemgendannelse igen?

Har Swarn evt. en brænder eller fungere netværket således at der ka' flyttes filer imellem jeres pc'er?

mvh.

Strarup

Kommentar
Fra : Bjarne_H

Dato : 27-09-02 21:19

Hej igen Bantam og Swarn!

OK - jeg tror det er noget med at jeres IP-adresser til Hub (Switz) ikke harmonerer p.t.

En måde I muligvis kan løse dette på, er at I nok bliver nødt til at geninstallere Windows på den PC, der er fejl på.

Under denne geninstallation skal den PC, der virker være tændt, og jeg mener så, at begge maskiner kommer til at kunne harmonere - men desværre ikke sikkert.

Hjælper dette ikke, tror jeg desværre, at I skal prøve at geninstallere Windows ME helt forfra med et rent Windows område. D.v.s. I kan nøjes med at starte op I DOS og slette Windows området (Altså IKKE formattere) så bevarer I jeres data og programmer; men I skal desværre installere næsten alle programmer igen. Årsagen til dette er, at jeg tror, at der ligger nogle syge filer der skaber konflikter.

Men vent med at gå så drastiks til værks efter, at I har hørt mere fra Strarup eller andre!

Indtil videre - så melder jeg pas.

Men held og lykke med videre!

Mvh
Bjarne H

Kommentar
Fra : swarn

Dato : 27-09-02 21:27

Hej strarup

Vi har pinget dine numre OG de var "timeout" altså INGEN forbindelse på Bantams pc, men fin forbindelse på swarns pc, der kom 3 "pakker" ???

netværksindstillingerne er der ikke forskel på

Der er prøvet systemgendannelse igen, MEN før der blev install. ny Win. me, og der ville den ikke systemgendanne

Swarn har ingen brænder, og vi har ikke sat dem op til at dele filer.

Mvh
Swarn og Bantam

Kommentar
Fra : strarup

Dato : 27-09-02 22:05

HEj Swarn og Bantam,

oki doki...

hvilken maskine/IP var det i pingede og fik kontakt med fra Bantam's PC dengang hvor i pingede og fik nogle pakker?

umiddelbart lyder det til at der overhovedet ikke er nogen forbindelse til internettet fra Bantam's PC, når den fik timeout... men hvis i har kunnet pinge et eller andet er der forbindelse et eller andet sted til...

det jeg ville foreslå var at downloade IE6 til Swarn's harddisk og så få den over på Bantam's PC...

måden det ka' gøres på er følgende...

opret en mappe "C:\IE6" og "C:\IE6 fuld" download derefter den danske "IE6 setup" fil... -->
http://download.microsoft.com/download/IE60/fnlrtw/ie6/W98NT42KMe/DA/ie6setup.exe
til mappen "C:\IE6"... her herefter ska' i skrive følgende i kør inkluderet med --> " <--
start --> kør --> indtast -->
"C:\ie6\ie6setup.exe" /c:"ie6wzd.exe /d /s:""#E"
hele linjen... også trykke på ok...

herefter vil der komme et par vinduer frem her trykker i bare ok/acceptere indtil i kommer til det vindue hvor i ka' vælge Windows version, hvis der ikke er et flueben ved "WinMe" så sæt det der og vælg at det ska' downloades til mappen "C:\IE6 fuld" her efter vil den så begynde at downloade alle IE6 filer til den mappe...
hvorefter i ka' aktivere den lokalt fra den mappe af... eller kopier denne mappe over til Bantam's Pc (på en eller anden måde), hvorfra den så ka' blive aktiveret...

muligvis en installation eller reinstallation af IE6 ka' hjælpe på problemet... men jeg ved ikke om det er muligt at få flyttet IE6 filerne over på Bantam's PC... men jeg går udfra at jeres lokalnetværk fungere... ellers kender i en i bygningen der har en brænder der ka' være behjælpelig, hvis i ikke ka' flytte filerne over lokalnetværk fra Swarn's pc til Bantam's?

mvh.

Strarup

Kommentar
Fra : swarn

Dato : 27-09-02 22:36

Hej Strarup

Swarn har programmet IE 6 på en CDrom fra Bladet Komputer for alle nr. 16 2001. Kan vi bare bruge det på Bantams maskine??.

Mvh
Swarn og Bantam

Kommentar
Fra : strarup

Dato : 27-09-02 23:09

Hej Swarn og Bantam,

ja hvis det er den fulde version af IE6 der er på CD-rommen fra "komputer for alle"... og ikke kun den lille fil "ie6setup.exe" som henter alle filerne udefra nettet... så ka' i godt...

ellers ka' i ikke få IE6 installeret med mindre i har hele pakken...

jeg har lige downloadet IE6 til ME (ca. 13 Mb)... og den indeholdt disse filer... -->
------------------------------------------------
ADVAUTH.CAB
BRANDING.CAB
CRLUPD.CAB
ICWCON.CAB
IE_EXTRA.CAB
ie6setup.exe
IEEXINST.CAB
IELPKAD.CAB
IEMIL_1.CAB
IEMIL_2.CAB
IEMIL_3.CAB
IEMIL_4.CAB
iesetup.ini
MAILNEWS.CAB
MOBILE95.CAB
MPLAY2A.CAB
README.CAB
SCR56DA.CAB
VGX.CAB
WAB.CAB
------------------------------------

hvis det er den fulde version i har, er den nok mere generel og indeholder måske lidt flere filer... så vidt jeg husker fra en fuld version af IE5 så fyldte den omkring en 50 Mb så var alle filerne også med til de forskellige versioner af Windows....

så ja, hvis i har den fulde version af IE6 på CD-rommen så ka' i godt installere den på Bantam's PC... ellers hvis det kun er den ene setupfil løber i ind i problemet med at internetforbindelsen mangler...

mvh.

Strarup

Kommentar
Fra : swarn

Dato : 28-09-02 00:05

Hej Strarup
Når vi læser vejledningen, ser det ud til at det hele er der, der er vejledning fra pkt. 1 hvor jeg skal fortælle at jeg allerede er internetudbyder, og til pkt. 17 hvor den har fotalt mig alt om at oprette email osv.

Men vi har en ven som har lidt mere forstand end os , man han rejser på ferie en uge fra lørdag, men han vil blive glad for de oplysninger du er kommet med, så måske han af den vej kan hjælpe os videre, for han var her igår og prøvede en masse men måtte gi op, da det stadig ikke virkede efter genindstall. af W. Me., så vi siger foreløbig tak herfra , men hvis vi kan finde ud af at scanne punkterne 1-17 ind, så vil vi sende det til dig på din adr. så kan du måske se ud af det om det er hele prg.???

Med venlig hilsen og godnat

Swarn og Bantam

Accepteret svar
Fra : strarup

Modtaget 300 point
Dato : 28-09-02 00:19

Hej Swarn og Bantam,

det er bare i orden...

foresten Bantam har du evt. brugt Easycleaner på din WinME maskine på et tidspunkt?

mht. til at lave skærmbilleder ka' i bruge knappen "print screen" (Prt Scr)... og derefter vælge at sætte det ind i et billedredigerings program... Afhængigt af hvilket billedredigerings program i bruger ka' det som regel gøres med tryk på "ctrl+v" for at få det sat ind....

Mvh. og også go' nat til jer...

Strarup

Kommentar
Fra : strarup

Dato : 28-09-02 19:20

Hej Swarn og Bantam,

virker systemoplysninger egentlig (MSinfo) på Bantam's pc?

jeg ved ikke om det er Easycleaner der er blevet brugt, men det virker som om der er blevet slettet noget fra registreringsdatabasen... hvad det helt skyldes ved jeg ikke, nogle programmer laver noget de sommetider ikke burde...

men hvis Bantam stadig væk får fejlmeddelsen "hcp://system/undefined is online", så har jeg fundet en fil der ka' rette op på denne fejl vha. af en reg fil...

denne meddelse høre med til PCHealth i WinME... her er bl.a. en "beskrivelse af PCHealth i Windows Millennium Edition"... -->
http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;da;DA267952

denne her side er på engelsk, men nævner det problem der f.eks. ka' være med Easycleaner... -->
http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=KB;EN-US;q274264&

"Beskrivelse af Systemgendannelse i Windows Millennium Edition"... -->
http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;da;DA267951

den Reg fil i ka' afprøve er denne her... åbn notepad og indtast følgende imellem de stiplede linjer... (print den ud, og tast det ind ordret, ellers ka' jeg også sende et link så i ka' downloade den fra Swarn's PC og putte den på en diskette)...
----------------------------------------------------------------------------
REGEDIT4

[HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\CLASSES\TypeLib\{FC7D9E00-3F9E-11D3-93C0-00C04F72DAF7}\1.0\0\win32]
@="C:\\WINDOWS\\PCHEALTH\\HELPCTR\\BINARIES\\HELPCTR.EXE\\1"

[HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\CLASSES\TypeLib\{FC7D9E00-3F9E-11D3-93C0-00C04F72DAF7}\1.0\HELPDIR]
@="C:\\WINDOWS\\PCHEALTH\\HELPCTR\\BINARIES\\HELPCTR.EXE\\"

[HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\CLASSES\TypeLib\{3E4C2A91-3891-11D3-85AE-00C04F610557}\1.0\0\win32]
@="C:\\WINDOWS\\PCHEALTH\\HELPCTR\\BINARIES\\HELPCTR.EXE\\3"

[HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\CLASSES\TypeLib\{3E4C2A91-3891-11D3-85AE-00C04F610557}\1.0\HELPDIR]
@="C:\\WINDOWS\\PCHEALTH\\HELPCTR\\BINARIES\\HELPCTR.EXE\\"

[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\CLASSES\.htc]
"Content Type"="text/x-component"

-------------------------------------------------------------------

når i ska' gemme filen ska' i gemme den som et eller andet navn med endelsen *.reg, i ka' f.eks. kalde den helpfix.reg

så når i ska' gemme filen så tryk på "gem som" i vinduet der popper op skriver og vælger i følgende så det kommer til at se sådan her ud... -->
Filnavn: helpfix.reg
Filtype: alle filer
kodning: ANSI

hvorfor filtype ska' være alle filer er fordi den ellers vil gemme den som en txt fil... når den er blevet gemt ka' i så aktivere reg-filen og så sku' problemet med MSinfo og den fejlmeddelse gerne være løst...

lav evt. også en backup af registrerings databasen, før i aktivere den, selvom det ikke burde være nødvendigt, er det dog altid rart at have en backup af den hvis noget sku' gå galt...

men jeg håber og tror at reg-filen, ka' være med til at fixe resten af pc'en så systemgendannelsen ka' komme til at virke igen, samt et par andre små ting...

men hvis i er i tvivl så spørg endelig inden i gi'r jer i kast med det...

mvh.

Strarup

Kommentar
Fra : swarn

Dato : 29-09-02 14:35

Hej Strarup

Allerførst igen tak for din store hjælpsomhed.

Systemoplysninger og hjælp fungerer igen fiint, det var jo derfor jeg prøvede systemgendannelse, men så skete det andet desværre, men heldigvis har vi jo 2 så vi ikke er helt tabt for omverdenen ind til vi får min op at køre igen.

Fortsat god søndag

Med venlig hilsen
Bantam

Godkendelse af svar
Fra : swarn

Dato : 16-10-02 15:27

Kommentar
Fra : bantam

Dato : 16-10-02 15:33

Hej Strarup

Ja så er jeg på igen, det er rart at kunne være med i igen.

Jeg har geninstall. IE 6 og geninst.win me., men lige meget hjalp det, jeg kunne stadig ikke komme på nettet.

Jeg ved ikke hvordan Zone alarminstall er kommet til at ligge på skrivebordet, men den er nok kommet da vi har prøvet en masse og så har den ikke villet installere korrekt,men så prøvede jeg igen nu efter at ha genstall de 2 ting, og nu installerede den zonealarm korrekt, og nettet virker igen. Hvorfor ved jeg ikke men glad er jeg.

Du og de andre der har deltaget får mange tak for ihærdigheden, og jeg har bedt swarn om at godkende dig.

Med venlig hilsen
Bantam