/ Forside/ Interesser / Hus og have / Til- og ombygning / Spørgsmål
10  McBobo 1070
Vandtanke/Vanddunke
Fra : mahir
Vist : 568 gange
50 point
Dato : 18-05-05 19:21

Hej Derude
Det er således, at jeg skal bruge en vandtank/dunk på ca. 25-35 ltr. Til montering i en bod med alt relateret ex. motor til at trække vandet div. rør og ledninger osv.

Spørsmålene er så.
Hvor kan man købe disse ting?
Er der nogle der udfører denne form for håndværk?
Er der firmaer der renser og evt. kan lave inspektion på dunkene/tankene?

Ps: Hvis der er nogle der mener jeg ikke har taget højde for andre ting. Er jeg lutter øre.

Kommentar
Fra : Carsten_Poulsen

Dato : 18-05-05 19:56

Det naturlige valg må vist være en VVS-installatør eller en pool-firma.
Du fortæller intet om, hvad det skal anvendes til. Det er ikke ligegyldigt hvad det skal bruges til.
Hvis der er tale om et alment nonfood vandingssystem, er det primært anvendelse og vedligeholdelse der er vigtig.
Hvis det skal bruges i forbindelse med fødevarer/drikkevarer gælder der helt andre regler, for at undgå farlige bakteriedannelser.