/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
Sims 2 - kun dansk eller også andre spro~
Fra : klodomir
Vist : 612 gange
100 point
Dato : 18-05-05 11:40

Jeg skal ud og købe Sims 2 (PC CDROM udgaven). Jeg har hos en ven set, at man ved installationen kunne vælge imellem en del forskellige sprog, deriblandt dansk. Men når jeg ser på spillet i en butik, står der blot "dansk" på indpakningen.

Nu er mit spørgsmål: Er den version, som p.t. er i handlen, udelukkende på dansk, eller kan man også vælge andre sprog? Jeg foretrækker nemlig at spille på engelsk.

Mvh. Vicki

Accepteret svar
Fra : snortop

Modtaget 110 point
Dato : 18-05-05 11:50

I min version fik jeg da ikke noget valg om hvilket sprog jeg vil have.
Og mit er også på dansk. Så jeg tror alle version i danmark er på dansk.

Men hvis du vil have den på engelsk tror jeg du skal købe den fra en butik i England eller usa

Men hvordan har din ven så fået fat på den?
Kan du jo lige spg ham.

Godkendelse af svar
Fra : klodomir

Dato : 11-12-05 11:59

Tak for svaret snortop.

Jeg endte med at ringe til EAs hotline, hvor jeg fik at vide, at der er flere sprog på de spil, som er til salg her i Danmark. Jeg købte det i en butik, og ganske rigtigt - der var sprogvalg. Siden ingen andre har svaret, får du points.