/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Ekstra Bladets skrabe konkurence
Fra : CCjunior
Vist : 535 gange
50 point
Dato : 18-05-05 07:20

Jeg har et par plader fra ekstra bladet, men køber det ikke til hverdag..
er der en som vil smide de udtrukne numre ind hver dag så jeg ikke er tvunget til at købe avisen..

Junior

Kommentar
Fra : Dirty_joker

Dato : 18-05-05 09:27

Gå på biblioteket!
Der er aviserne gratis at læse i!

På det bibliotek hvor jeg bor har de stort set alle aviser !

Kommentar
Fra : CCjunior

Dato : 18-05-05 11:48

det kan gøres bedre..
jeg er da for doven til at tage på biblioteket.. så ville det være lettere at kigge i avisen oppe i den lokale kiosk...

der må da være en eller anden som køber den hver dag...

Kommentar
Fra : refi

Dato : 18-05-05 15:48

Jamen du tror da ikke helt ærligt at nogen ville sidde og taste numre ind til dig hver dag.
Konkurrencen er jo netop for at få folk til at købe avisen.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 18-05-05 15:58

Jeg vil gerne taste alle numrene - men har ikke råd til at købe EkstraBladet.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 18-05-05 16:02

Vil du låne en 10.- er "emesen"

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 18-05-05 16:02

Du kender vel en der holder avisen som du kan få til at ringe til dig med numrene, så behøver du ikke at gøre noget som helst.
Jeg holder selv avisen, men jeg for doven til at taste dem ind.

//bentjuul

Kommentar
Fra : refi

Dato : 18-05-05 16:04

Man køber ikke et blad for at deltage i en konkurrance - man deltager hvis man i forvejen holder bladet.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 18-05-05 16:08

Men ellers kunne jeg ringe til bentjuul (modtager betaler) og taste dem ind på en hjemmeside som jeg opretter til formålet, altså hvis det nu er lovligt.
Adressen til hjemmesiden kunne være:
www.spilogvindmedsammesind.tk

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 18-05-05 16:16

Men du kan ikke være sikker på at det er de rigtige numre jeg fortæller dig emesen - og pludselig står du måske i gæld til CCjunior

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 18-05-05 16:36

Nåe ja - så det går vist ikke.

(men der kunne stå med forbehold for ændringer)

Kommentar
Fra : refi

Dato : 18-05-05 16:43

CCJunior

Det er jo ikke uvilje der gør at vi ikke vil hjælpe dig - men helt ærligt....... Hvis du blot er for doven til selv at tjekke, så.........

Kommentar
Fra : CCjunior

Dato : 18-05-05 17:30

Her fra ser det ud som om at dem som har avisen er bange for at nogen andre end dem skulle vinde..

men så må jeg jo gå op og kigge i kioskens aviser.. Det hele går jo ud på at jeg ikke vil betale for avisen men godt vil deltage i konkurencen.
at starte bilen for at køre til det nærmeste bibliotek er nok at overdrive lidt...

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 18-05-05 17:48

Du har ramt plet CCjunior - jeg vil selv vinde og jeg bruger alle kneb.

//bentjuul

Kommentar
Fra : CCjunior

Dato : 18-05-05 17:51

kan jeg sq godt forstå, men problemet er vel at jeg sidder med vinder kuponen men ikke ved det.hehe.. så nu er der ingen af os der vinder...

Accepteret svar
Fra : bentjuul

Modtaget 50 point
Dato : 18-05-05 18:09

Godkendelse af svar
Fra : CCjunior

Dato : 30-05-05 20:17

Tak for svaret bentjuul.

hehe