/ Forside/ Interesser / Helbred / Andet helbred / Spørgsmål
10  transor 1971
Farveløs Henna?
Fra : ss8878
Vist : 2037 gange
100 point
Dato : 17-05-05 19:04

Hej!

Jeg har lige nogle spørgsmål om farveløs henna?
Det farver altså ikke håret? men gør det sundt og glansfuldt...?
Hvor kan man købe det henne?

Og er man nu helt sikker på at det ikke farver håret? Har ikke farvet hår i 1 ½ år og er godt tilfreds med farven.

På forhånd tak

Kommentar
Fra : frueyde

Dato : 17-05-05 19:35

denne side kan vidst give dig svar på det hele
http://www.natur-drogeriet.dk/frame.cfm/cms/id=3266/sprog=1/grp=3/menu=15/

Kommentar
Fra : dova

Dato : 17-05-05 21:05

Lige til advarsel ang neutral eller farveløs henna:

Hvis man putter det i meget lyst eller afbleget hår, får det et grønt skær

mvh dova

Kommentar
Fra : aasenissum

Dato : 17-05-05 21:42

mit hår et meget fint og trænger derfor tit til en opstrammer. det sker med den neutrale henna, som jeg varmt kan anbefale. jeg har for det meste købt det på apoteket (hobro) ellers hos matas. håret bliver fyldigt og skinnende.
hvis du nu skulle være usikker på, om det nu virkelig er neutral henna, så lav en prøve på en lille tot hår først ....
men ellers held og lykke med foretagenet.
...aase

Kommentar
Fra : ss8878

Dato : 14-06-05 11:41

Tak for svarerne. Jeg vil lige gøre opmærksom på at undersøgelser viser at henna er kræftfremkaldende og det lokale apotek hvor jeg bor ikke vil sælge produktet grundet dette. Det skal nok bruges med omtanke.