/ Forside/ Teknologi / Internet / Website's / Spørgsmål
10  disken 1359
Nummeroplysning i Sverige
Fra : gnilbo
Vist : 9240 gange
100 point
Dato : 17-05-05 15:32

Hej !
Er der nogen, der kender en eller flere sider i Sverige, hvor man kan søge efter telefonnumre på privatpersoner?
Venlig hilsen
Gnilbo

Accepteret svar
Fra : dova

Modtaget 110 point
Dato : 17-05-05 15:36
Kommentar
Fra : Sygate

Dato : 17-05-05 15:37

113.

Kommentar
Fra : Sygate

Dato : 17-05-05 15:37

Nå jeg fik vist kun læst overskriften

Kommentar
Fra : dova

Dato : 17-05-05 15:39

De Gule Sider - fagbog, hvide sider, kort og rutevejledning
... Sverige, Lokaldelen. Sverige, Stadskartan. Tyskland, Stadtplan. Tyskland,
Map24. Verden, Maporama. Verden (sattelitbilleder), SpacePix ...
www.degulesider.dk/vbw/super/ sekundaerside.do?fane2=3&fane3=3 - 18k - Cached - Lignende sider

De Gule Sider: Andersen & Nielsen København A/S, Rødovre
... med BLANCOs norske agent om i fællesskab at oprette et selskab i Sverige, der
sælger og markedsfører BLANCO køkkenvaske og blandingsbatterier i Sverige. ...
www.degulesider.dk/vbw/profil/Andersen%20& %20Nielsen%20København%20A--S_04809665@0019442863_00001588... - 33k - 15 maj 2005 - Cached - Lignende sider

Europages: bedriftskatalog og b2b-firmaer gule sider internasjonal ...
... europeiske gule sider, gule sider i Europa, gule sider, Europa, bedriftskatalog,
... btob-katalog, forretnings-btob, btob-gule sider, b2b-gule sider, ...
www.europages.com/no/bs/yp.html - 18k - 15 maj 2005 - Cached - Lignende sider

Bibliotekernes Netguide
... Gule og hvide sider dækkende Sverige. Der kan søges indenfor navne, adresser,
telefonnummer og emne, eller der kan søges via kort indenfor områder. ...
www.fng.dk/?p=search&start=1& cclfield1=scanEmne&cclterm1=telefonkataloger - 148k - Cached - Lignende sider

Fra Google

mvh dova

Kommentar
Fra : ans

Dato : 17-05-05 15:40

http://www.hitta.se/

der kan du jo også prøve.

Hilsen ans

Godkendelse af svar
Fra : gnilbo

Dato : 17-05-05 15:41

Tak for svaret dova.