/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
ny kaburator til puch
Fra : bambusneger
Vist : 421 gange
50 point
Dato : 24-09-02 21:40

hej!!
jeg har en puch maxi k som kører ca. 40 km/t, men ville gerne have den til at køre bare lidt hurtigere. jeg tænkte på at skifte den orginale 12mm bing kaburator ud og sætte en 15mm ind. ville det hjælpe? eller skal der andet til? det skal lige siges at "plomben" er taget ud!
venlig hilsen aske

Kommentar
Fra : aske4

Dato : 25-09-02 09:44

hvor får man fat i sådan en?
hilsen aske

Kommentar
Fra : johnni

Dato : 25-09-02 14:23

den kan du få hos www.thansen.dk
hilsen johnni.

Kommentar
Fra : bambusneger

Dato : 25-09-02 14:57

jeg synes ikke det var difineret nok.
men tak da.

Kommentar
Fra : bambusneger

Dato : 25-09-02 14:59

hey johnni
har du haft en kæreste der hed Stine?

Accepteret svar
Fra : Japse

Modtaget 50 point
Dato : 26-09-02 22:54

Du skal give stemplet et lille hak og plane topstykket så skal udstødningsporten udvides men kun ud til siden og ikke op ca: 1mm. til hver side og så et tunudstødning der ligner det originale, og/hvis du tænker på at skifte karburator til en 15mm så husk at insugningsstudsen også skal være større.
Held og lykke og god fart!
Hilsen Japse.

Godkendelse af svar
Fra : bambusneger

Dato : 27-09-02 15:15

tak skal du ha`'(()6