/ Forside/ Karriere / Uddannelse / Andet uddannelse / Spørgsmål
10  granner01 525
Bolig i forbindelse med uddannelse!
Fra : lkan97
Vist : 865 gange
20 point
Dato : 07-07-01 19:16

Hej Gruppe!

Jeg har et meget svært sprøgsmål (sådan som situationen er lige nu)!!
Jeg skal overflytte min uddannelse fra Aalborg til København og selve "overførslen" er da også blevet godkendt. Men er der nogen der har nogle råd til hvordan man finder en lejebolig i KBH eller område? Det er virkeligt et mareridt og vores situation er tæt på at være akut! Min kæreste er civilingeniør har fået arbejde hos Carl Bro A/S. Vi har tænkt os at spørge om de kan hjælpe os.. men derudover vil vi gerne have nogle gode råd!

Hilsen Lisbeth Andersen

Accepteret svar
Fra : 12345

Modtaget 20 point
Dato : 11-07-01 08:52

Du kan prøve at købe Den Blå avis meget tidligt om torsdagmorgen.
ellers kan jeg kun sige at det er exstremt svært at finde lejebolig i København
Helle

Godkendelse af svar
Fra : lkan97

Dato : 11-07-01 10:33

Hej Helle!

Umiddelbart vil jeg sige: Det har jeg gjort i de sidste 4 mrd + sætte annoncer i. MEN... for i mandags skete vidunderet. Vi fik hele 4 henvendelser, og hvorfor? Fordi vi havde skrevet at min kæreste var civilingingeniør og at han havde fået arbejde hos Carl Bro! Han havde først lige fået arbejdet, så vi ville ikke have kunnet skrevet det før. Hvad kan man så lære af det? At det kommer ikke an på hvor mange gange man indrykker en annonce, men HVAD man skriver - at de kan se man er troværdige! Jeg er derfor glad for at fortælle dig at vi har gjort et "umulige" - vi har fundet en lejlighed - endda en god og billig en!

Derfor får du bedømmelsen: Ekstraordinær god besvarelse!

De venligste hilsner fra Lisbeth

Kommentar
Fra : 12345

Dato : 11-07-01 12:49

Tusind tak Lisbeth
ja jeg kunne tænke mig at det hjælper at være jyde og have et godt job ;0)
Tillykke med lejemålet og velkommen til københavn ;0)

M.V.H

Helle