/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
visning af sendt post
Fra : bente64
Vist : 295 gange
50 point
Dato : 24-09-02 20:22

Jeg har microsoft outlook som, e-mail program. Når jeg skriver e-mails, gør jeg meget ud af at lave forskellige baggrunde, skrifter og indsætte billeder. Men når e-mailen er sendt og jeg går ind i mappen sendt post, kan jeg kun se brevet, skrevet med almindelig standard skrift og uden baggrund og billede. Kan jeg ændre min opsætning eller andet, så jeg kan se hvordan det oprindelige brev så ud. Jeg skal måske lige tilføje, at modtageren af e-mailen får billeder m.v.
MVH Bente

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 24-09-02 19:40

On Tue, 24 Sep 2002 18:21:39 +0000, bente64 wrote:

> Jeg har microsoft outlook som, e-mail program. Når jeg skriver e-mails,
> gør jeg meget ud af at lave forskellige baggrunde, skrifter og indsætte
> billeder. Men når e-mailen er sendt og jeg går ind i mappen sendt post,
> kan jeg kun se brevet, skrevet med almindelig standard skrift og uden
> baggrund og billede. Kan jeg ændre min opsætning eller andet, så jeg kan
> se hvordan det oprindelige brev så ud. Jeg skal måske lige tilføje, at
> modtageren af e-mailen får billeder m.v.

Lyder som om din mailclient converter fra html til text ved afsendelse :)

--
,''`. Michel Komischke
: :' :
`. `' http://streetwise.dk
`- http://newbie.linux.dk

Kommentar
Fra : bente64

Dato : 24-09-02 21:20

Til Michel

øhh og hvad betyder så det? og hvad kan jeg gøre ved det?

MVH Bente

Accepteret svar
Fra : Rellom

Modtaget 50 point
Dato : 25-09-02 01:49

Hej Bente

Jeg bruger godtnok ikke Microsoft Outlook, men Outlook Express, men jeg formoder ikke, forskellen er så stor på dette punkt.

Vælg: Funktioner>Indstillinger>Send, og gå så ned til "Format for afsendelse af e-mail", fjern markeringen i "Almindelig tekst" og marker "HTML".

De bedste hilsner
Rellom

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 27-09-02 16:22

Hej igen Bente

Fik du løst problemet?

De bedste hilsner
Rellom

Kommentar
Fra : bente64

Dato : 27-09-02 16:36

Til Rellom

Nej det gjorde jeg ikke. Microsoft outlook, ser åbentbart ikke ud som outlook ekspres, for jeg kan ikke finde de "knapper" som du angiver. Jeg har rodet rundt og trykket på alt hvad der hedder indstillinger og tilpas osv. men det nærmeste jeg kommer er et sted hvor jeg kan klikke på html, men det er kun det post der afsendes. Den står på html, og har hele tiden gjort det. Det var jo heller ikke det der var problemet, for modtageren får jo de pæne breve. Så jeg er stadig på bar bund.

MVH
Bente

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 27-09-02 19:59

Hej Bente

Okay, men måske Michel har en løsning på problemet.

Når han/hun ikke har svaret dig, er grunden, at medlemmer
af de danske nyhedsgrupper ikke kan læse, hvad man poster
her på kandu.

Vil du have dit supplerende spørgsmål igennem til Michel, så
klik på "Skriv til nyhedsbruger" og skriv din meddelelse i den
tekstboks, der fremkommer.

De bedste hilsner
Rellom

Godkendelse af svar
Fra : bente64

Dato : 28-09-02 09:31

Hej Rellom
Jeg ved ikke hvad der er sket, men jeg må have trykket på noget rigtigt, for nu virker det igen!

MVH Bente