/ Forside/ Interesser / Dyr / Hunde / Spørgsmål
10  vaxen 2670
Bog om hunde Psykologi søges
Fra : Bragesvej
Vist : 563 gange
50 point
Dato : 16-05-05 20:07

Problemer som det at være alene hjemme; møde med andere hunde og og meget mere,....

Link til bog søges??? Politikens; Gyldensdals...andere??? Gerne isbn nr!

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 16-05-05 20:10

Bogen - Tal hundsk er meget god.
Jeg husker ikke forlaget men biblioteket har den.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 16-05-05 20:11
Kommentar
Fra : maj_britt

Dato : 16-05-05 20:13

Jan Fennell: Hundelytteren i praksis..........

Roger Abrantes har skrevet meget godt, Anders Hallgren er i top, op på bibloiteket med dig.

Kommentar
Fra : maj_britt

Dato : 16-05-05 20:14

Bragesvej med jack russel..........var det ikke en god ide om du meldte dig ind i terrier klubben?

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 16-05-05 20:18

Se her Bragesvej: http://www.hundepsykologen.dk/artikler.htm
Jeg har ikke læst bogen, men har læst mange af hundepsykologen's artikler, som er rigtigt gode. Kunne være noget for dig og så syntes jeg da at du skal følge rådet om at melde dig ind i en raceklub så du kan lære en mase fra de andre medlemmer.

Kommentar
Fra : maj_britt

Dato : 16-05-05 20:20

ibsn på hundelytteren er 87-21-02315-8

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 16-05-05 20:29
Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 16-05-05 20:31
Accepteret svar
Fra : frueyde

Modtaget 60 point
Dato : 16-05-05 21:00

Hunden, vor ven - psykologi frem for magt af Roger Abrantes og han har skrevet en del andre gode bøger, han kan varmt anbefales
de kan købes her
http://www.ibooks.dk/bestsellers.asp?cat_id=684

Kommentar
Fra : Bragesvej

Dato : 16-05-05 21:26

Maj Britt...jeg har meldet mig ind...lidt problemer har jeg ,men ikke de store . så lidt læsestof vil ikke skade...

Godkendelse af svar
Fra : Bragesvej

Dato : 16-05-05 21:33

Tak for svaret frueyde. det blev denne www.ibooks.dk/default.asp?mode=show_item&vare_id=135497

Kommentar
Fra : alwagner

Dato : 16-05-05 21:49

Hejsa Bragesvej

Jeg kan stærkt anbefale ALLE Roger Abrante's bøger - og en af dem omhandler netop problemet "alene hjemme"
Den hedder "Hunden alene hjemme"
Kan vel lånes på biblioteket, ellers se fx her:
http://www.e-boghandel.dk/author.asp?id=38793

Held og lykke
alwagner

Kommentar
Fra : Bragesvej

Dato : 16-05-05 23:10

Findes der en bog kun om Jack Russell (Dansk) ?

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 17-05-05 15:05

Kan du SÅ se at komme på biblioteket!! Der findes SÅ mange bøger om hunde. Tag så mange hjem som du kan slæbe. Og kik i dem i ro og mag derhjemme. De bøger, som du synes særlig godt om, kan det jo være, at du får lyst til at købe. Men først og fremmest skal du selv bladre i bøgerne for at finde ud af, hvilke bøger, DU synes om.

---når man kommer hjem med sådan en stak bøger, så er det lige før man ikke har tid til at gå tur med hunden..