/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Trådløs / Spørgsmål
10  peet49 1440
Ipod Problemer :(
Fra : cool_boy12
Vist : 309 gange
100 point
Dato : 16-05-05 15:56

Hej, jeg har problemer med min ipod , da den kun holder 2½-3 timer på batteriet. så jeg vil gerne spørge om hvor jeg kan få skiftet batterien. Jeg vil ikk gøre det hos Apele da det koster 1000 kr. eller hvis der er nogen her en der kan finde ud af og skifte sådan en batteri.

Jeg søger også efter lader til den. ved i hvor jeg kan få fat i sådan en, eller hvis i har en til salg ;)

Kommentar
Fra : Backtee

Dato : 16-05-05 17:02

Det er desværre lige det der er svagheden i Ipod og årsagen til at det anbefales at tegne forsikring på dyret når man køber det, batteriet kan ikke skiftes

Hvor gammel er den?

Kommentar
Fra : severino

Dato : 16-05-05 17:02

Er den da VARM siden du ikke har lader til den?

http://www.batterier.dk har batterier i alle afskygninger, så prøv og søge på din type af batterier!

Kommentar
Fra : cool_boy12

Dato : 16-05-05 17:14

hvorfor skulle den være varm.??
jeg lader den altid op via usb kabel, men nu er batterien helt flad så den lader ikk nå jeg tilsllutter den.

Kommentar
Fra : severino

Dato : 16-05-05 17:26

Prøv en anden USB port, og se om den så lader!
Prøv et andet kabel, og se om det er kablet der er noget i vejen med!
Prøv at sætte noget andet til i USB som bliver strømfødt derfra, for at om der kommer nogen spænding ud af stikket!

Kommentar
Fra : rotweiler

Dato : 16-05-05 22:05

Batteriet kan sagtens skiftes. Men det koster omkring 1000 kr.
Der var en artikel om det i aviserne for nyligt hvor MAC blev kritiseret for at tage så mange pengte for det.

Men det kan altså sagtens skiftes.

Kontakt producenten for at få det skiftet, hvis du syntes det er 1000 kr. værd.

Det er fodi den skal hele vejen til Irland, eller Skotland. Kan ikke lige huske hvilket ag landende.

Kommentar
Fra : rotweiler

Dato : 16-05-05 22:10

Se her omkring batteri skift:
http://www.apple.com/batteries/replacements.html

Og her er lidt info om selve batteriet:

http://www.apple.com/batteries/

KOntakt: Phone Support
Call 1-800-275-2273 for technical assistance. Apple offers complimentary phone support to eligible customers as outlined in the product warranty.

http://www.apple.com/contact/

Kommentar
Fra : rotweiler

Dato : 16-05-05 22:11

Øh............ måske jeg skulle læse spørgsmålet inden jeg lægger links. Sorry for det

Kommentar
Fra : guss

Dato : 11-06-05 00:27

der er 1 års garanti når man køber en ipod, så hvis det ikke er fordi du har lavet fysisk skade så den ikke virker så burde du kunne få den reparet gratis.

Annuller spørgsmålet
Fra : cool_boy12

Dato : 08-01-06 00:37

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullere derfor dette spørgsmål