/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
Ford Escord 1980
Fra : Gumar
Vist : 265 gange
100 point
Dato : 16-05-05 00:35

Jeg har bil af ovennævnte type hvor betrækket er mørnet af sol,jeg har derfor købt et sæt overtræk,men kan ikke få det sat på forstolene fordi jeg ikke kan få nakkestøtterne af. der er vist flere typer af disse nakkestøtter men min er en fast flad stang hvor nakkestøtten kan glide op og ned på, men jeg kan ikke finde en udløser så jeg kan få dem helt ovenud. Jeg har prøvet at spørge ved min mekaniker men han kunnne ikke hjælpe mig måske er der en der har løsningen ?

venlig hilsen
Gumar

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 16-05-05 00:43

Du har vel prøvet bare at hive alt du kan opad da de ikke altid har en lås og kan sidde temmeligt fast
mvh sune

Kommentar
Fra : alimak

Dato : 16-05-05 00:47

Nogle skal du bukke forover samtidig som du iver opad.Prøv det
alimak

Kommentar
Fra : dova

Dato : 16-05-05 00:47

Ja, jeg mener, at der måske også kan ske at sidde en lås inde i selve nakkestøtten bagpå.
Hvis du trykker (lidt hårdt) bag på den, kan du måske mærke om der er en lås.
Hvis der er det, skal du trykke den ind samtidig med at du løfter nakkestøtten af.

mvh dova

Kommentar
Fra : Gumar

Dato : 16-05-05 00:58

Til SunoWich -alimak og dova -- jeg tror jeg har prøvet alt hvad i har foreslået, men jeg prøver igen i morgen, men tak for svarene, der er forøvrigt en der har foreslået at låsen kan udløses med en søgerblad, men det kan jeg heller ikke få til at fungere
Gumar

Kommentar
Fra : olarsen

Dato : 16-05-05 01:26

Har du spurgt en FORD forhandler? Ved du i øvrigt hvad FORD er en forkortelse af?

vh ole

Kommentar
Fra : reiffenstein

Dato : 16-05-05 09:09

Fejl
Og
Reparationer
Daglig
Reiffenstein

Kommentar
Fra : AlexBJeppesen

Dato : 16-05-05 11:43

Ford=FART OG RÆS DAGLIGT(COSWORTH RULES)
Alex

Kommentar
Fra : olarsen

Dato : 16-05-05 22:11

Fix Or Repair Daily det er jo trods alt et amerikansk bilmærke ikk'

Kommentar
Fra : Iceman77

Dato : 18-05-05 15:10

Køb en ford, og dine penge er bort... :-

Mvh. Bo