/ Forside/ Interesser / Helbred / Fitness / Spørgsmål
10  granner01 200
(GVT) German Volum Training???
Fra : anonymm
Vist : 556 gange
200 point
Dato : 15-05-05 23:26

er det noen som har prøvet (GVT) German Volum Training???
Her er min program etter gvt....
jeg regnet ut min 60% av 1 rm og skal fordele det på 4 øvelser f,eks benk 10 rep *2set,skråbenk 10 rep *2set kabelcross 10 rep * 2set så maskin som trener bryst 10*3
da har jeg utført 10 * 10 på bryst som gvt sier,
men spørsmålet er når skal jeg slutte med andre fasen?
og må jeg kjøre samme belastning på alle øvelser? det vil si viss jeg tar 100 i benk og 60% av det er 60 kg skal jeg da kjøre 60 kg på bryst, rygg,mage osv....?
Håper på svar takk på forhånd......

Kommentar
Fra : Sygate

Dato : 16-05-05 00:59

Der er en udeærket artikel om det her. http://www.iform.no/pub/art.php?id=18

Kommentar
Fra : anonymm

Dato : 16-05-05 18:34

Det er utifra den artikklen jeg fikk lyst å prøve gvt.....
Jeg trur ikke helt at jeg finner min svar utfra den artikklen,men ellers takk.

Annuller spørgsmålet
Fra : anonymm

Dato : 01-09-06 17:30

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål