/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Højre klik i startmenu - XP
Fra : ponti
Vist : 297 gange
50 point
Dato : 15-05-05 07:08

Jg har ledt over alt. Jeg kan ikke højreklikke i min startmenu, jeg kan ikkke finde "aktivere træk og slip" som er beskrevet flere steder, når jeg vælger egenskaber i startmenuen og tilpas osv. osv. der må være et sted i regbasen hvor det kan aktiveres igen......

Kommentar
Fra : myg

Dato : 15-05-05 09:02

Dette virker i min XP Home

Højreklik på proceslinien i bunden af skærmen - vælg egenskaber - Egenskaber for proceslinie og menuen start - Fanebladet:Menuen Start - "prik" ved "Menuen Start" og klik på "Tilpas" - Fanebladet: Avanceret

Hilsen myg

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 15-05-05 09:35

myggens beskrivelse passer og fint her.

kan du ikke højreklikke - eller bare ikke se noget når de gør det ????? Kig i dine indstillinger for musen - der kan jo være en fejl - se også i enhedshåndtering om musen er ok .

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 15-05-05 09:41

ps - kan du evt finde mappen i kontrolpanel - proceslinie og menuen start ?????
Ellers plejer den at ligge lige at gå til i stifinder

Kommentar
Fra : ponti

Dato : 15-05-05 10:30

JEg kan sagtens komme til egenskaber for min proceslinie/startmenu. Det er når jeg går ud i startmenuen og højreklikker et tilfældig sted, der ikke kommer noget. Der plejer bl.a at være omdøb, sorterer efter navn sendt til.... osv

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 15-05-05 12:03

prøv at skrive menu i hjælp og support - og se om nogen af mulighederne kan bruges