/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Andre interesser / Spørgsmål
10  KarlOveJe.. 2007
X-BOX eller Playstation 2
Fra : Multiplayer
Vist : 279 gange
35 point
Dato : 14-05-05 23:29

Hejsa derude, jeg kunne godt tænke mig at stille et spørgsmål.

Hvis man nu skulle vælge mellem en X-BOX og en PS2, hvad ville I så vælge? Er det muligt at downloade spil fra nettet og spille på bege spillekonsoller? I så fald hvad kræver det, og hvad koster det?
Spillene koster jo op til 559 kr., og det mange penge set i lyset af, at jeg kun tjener 1446 kr. i måneden i form at en offentlig ydelse.
Jeg kan se på nettet, at det er muligt at downloade spil til både X-BOX, PS2, GAMECUBE osv... Er det bare så ligetil, at man kan downloade dem, brænde dem ud, og så spille dem?
Jeg kan huske da jeg i sin tid havde en playstation 1, at vi var nødt til at chippe den, for at kunne spille brændte cd'er. Det er bare det om det ikke er for enkelt af Microsoft, hvis ikke de har kodet deres X-BOX

På forhånd tak for hjælpen

Kommentar
Fra : 5792002120

Dato : 15-05-05 00:37

hej MULTIPLAYER
nej det er ikke muligt at downloade spil der virker både på ps2 og xbox

(vis du tar et ps2 spil så hopper du måske på kryds men hvad på en xbox??? det er den jo ikke programeret til vel)

lettere sagt: de bruger ikke samme programmer

jeg hved ikke noget om chipping eller hvad det hedder:D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D

Kommentar
Fra : Multiplayer

Dato : 15-05-05 10:58

okay, hvad med så at downloade spil og spille til bare X-BOX, er det muligt?

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 15-05-05 12:08

om du har ps2 eller xbox skal di begge chipses får det kan lade sig gøre www.mm-vision.dk

Annuller spørgsmålet
Fra : Multiplayer

Dato : 25-09-06 01:13

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål