/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
Indiana Jones Fate of Atlantis. Gammelt ~
Fra : Playa2k3
Vist : 493 gange
100 point
Dato : 14-05-05 20:21

Hej, jeg ligger inde med det originale Indiana Jones - Fate of Atlantis som er omkring 10+ år gammelt. Der ligger en setup på cd'en, men den siger No Video Card Present. Jeg tror jeg skal bruge en slags emulator for at få spillet igang. Er der nogle der kan give mig hjælp til hvordan jeg får spillet igang, da jeg ikke kan glemme dette gamle og ufatteligt udfordrende spil.

Mvh.
Tor Sørensen

Accepteret svar
Fra : HJV9222

Modtaget 110 point
Dato : 14-05-05 20:38

Hej Playa2k3

Dit er besvaret her.
http://www.kandu.dk/dk/news/450623/groupid/20220

Kommentar
Fra : newface

Dato : 14-05-05 22:05

åbn windows stifinder, gå til c:\windows\repair
her ligger filen autoexec.nt højreklik på denne og vælg kopier
gå til mappen c:\windows\system32 og sæt filen ind her.

hvis du ikke kan se mappen repair
skal du klikke oppe på funktioner -vis - og sæt hak ved "vis skjulte filer og mapper

kan du ikke finde filen i c:\windows\repair
så se her
http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;en-us;324767

Kommentar
Fra : Playa2k3

Dato : 14-05-05 23:19

Hej, HJV9222.

Når jeg har installeret ScummVM og har tilføjet (add game) og så fundet frem til D:/Atlantis loader den spillet men skriver så at den mangler en fil der hedder atlantis.000.

På min original CD har jeg også noget der hedder Indidemo, som er en slags film fra spillet inde på et laboratorie med en videnskabsmand og en tysker (er en del af spillet). Den demo kan sagtens blive vist, præcist som i gamle dage.

Det er bare selve spillet der ikke virker.

Hvad skal jeg gøre?

Mvh.
Tor Sørensen

Godkendelse af svar
Fra : Playa2k3

Dato : 28-05-05 18:02

Tak for svaret HJV9222.

Kommentar
Fra : newface

Dato : 28-05-05 18:34

????? Javel