/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Kashmir sange som ikke er på deres 4 alb~
Fra : beotry
Vist : 2695 gange
100 point
Dato : 14-05-05 20:00

Hey! Jeg er en stor Kashmir-fan der meget gerne kunne tænke mig at høre nogle af de andre numre de har lavet som ikke ligger på deres 4 albums eller på deres EP homedead. Jeg ved at de bl.a. har lavet sangene: Graveyard Poppy, Sacred Squid´n Cuttlefish, Daddy´s Cabaret, Little & The Vast, I Bang My Head Against The Wall, Big Brown Bear, Svinget solrød og Child of a distent Cult men hvor kan jeg få fat i dem? Kan de købes på plader? Er der nogen der har de numre liggende på deres computer? Please hjælp!!!

Accepteret svar
Fra : erling_l

Modtaget 110 point
Dato : 14-05-05 20:31

Graveyard Poppy - udgivet på Cabaret demo, 1992 - http://www.sitecenter.dk/andreas85dk/kashmir/

Sacred Squid´n Cuttlefish - blev aldrig indspillet - findes dog i kopi med Papshmir

Daddy´s Cabaret er udgivet på EP'en "Travelogue the Epilougue"

Little & The Vast er på "Gå ikke over sporet" (CD i anledningen af DSBs 150 års jubilæum)

I Bang My Head Against The Wall - skrevet af Kasper til Peter Belli, men aldrig udgivet

Big Brown Bear - blev aldrig indspillet - findes dog i kopi med Papshmir

Pas på Svinget i solrød stammer fra CD'en Gasolin Tribute (gammel gas-nummer)

Child of a distant Cult - er også udgivet på Cabaret demo, 1992 - http://www.sitecenter.dk/andreas85dk/kashmir/

Kommentar
Fra : akaup

Dato : 15-05-05 10:05

Jeg mener, at Graveyard Puppy lå på en MIX-cd engang - så den kan sikkert forholdsvist nemt findes i en butik for brugte cd'er.
Held og lykke - får du fat på de andre, så lad os det vide

Mvh. Akaup.

Kommentar
Fra : erling_l

Dato : 15-05-05 13:10

Det er faktisk rigtigt, Akaup - men jeg tror alligevel det er lettere at finde Cabaret. Nummeret var nemlig med på en promo CD, der aldrig blev solgt, men som lå som indlæg i det musikmagasin, som hed "Wild Magazine" - skal du kigge efter den, har CD'en titlen "Wild CD nr 4"

Kommentar
Fra : jorten

Dato : 23-09-05 20:07

Graveyard Puppy ligger på wild cd 4 sammen med en masse andet godt.
Big brown bear og sacred squish'n cuttlefish er indspilllet på en papshmir demo der hedder superficial, tjek deres hjemmeside: http://come.to/papshmir.
Daddy's Carbaret findes på singlen til Graceland.
Little and the vast er på mom in love... singlen
Child of a distant cult er på cabaret.

Ellers andet så kontakt mig.

/Morten

Godkendelse af svar
Fra : beotry

Dato : 17-01-06 16:47

Tak for svaret erling_l.