/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
har mistet min mobil
Fra : Jonn87
Vist : 1723 gange
20 point
Dato : 14-05-05 17:21

jeg har lige mistet min Samsung SGH-G800 er det muligt at få den sporret?? har virkeligt brug for at få den tilbage!!!!

Kommentar
Fra : Jonn87

Dato : 14-05-05 17:23
Accepteret svar
Fra : thyfoon

Modtaget 30 point
Dato : 14-05-05 17:27

har du miste din telefon skal du få den spæret ved dit selskab og efterlyst ved politiet / anmelt at den er væk de skal så ha din telefons ima nr og så vil de kunne spore den hvis det er nogle der bruger den ps skal lige sige at sporing via ima nr ikke kan lade sig gøre i de afrikanske lande

Kommentar
Fra : Jonn87

Dato : 14-05-05 17:31

men tror du politiet gør noget ved det?? altså tager ud og henter telefonen og henter den fra ham der har stjålet...

hvad nu hvis personen bruger et taletidskort så har jeg da hørt noget om at de ikke kan spore den

Kommentar
Fra : thyfoon

Dato : 14-05-05 17:36

ja det gør de men hvordan de spore den er et godt spørgsmål som kun politiet ved

Kommentar
Fra : thyfoon

Dato : 14-05-05 17:37

ps taletids kan godt spors for alle telefoner har en lille gps (nye) indbygget for den skal kunne finde ud af hvor den nærmeste maste er plus den forteller sleskaberne om dinne mobil vaner

Kommentar
Fra : Backtee

Dato : 15-05-05 08:47

De sporer telefonen ganske rigtigt uafhængigt af hvilket simkort der sidder i ved at opfange signalet fra telefonens imei nr, som er et unikt nummer for hver enkelt telefon, det kræver blot at den person der har stjålet telefonen rent faktisk bruger den i Danmark, det kan lade sig gøre at spore den i andre lande, men je gtror ikke du skal regne med at det internationale politisamarbejde er så omfattende.

Du skriver først at du har mistet den og i et senere indlæg spørger du om politiet voæ tage ud og hente den hos ham der har stjålet den (??)

Ved du hvem der har den da?

Kommentar
Fra : Jonn87

Dato : 15-05-05 13:29

Backtee>>
Jeg har en fornemmelse på hvem det kunne være

Godkendelse af svar
Fra : Jonn87

Dato : 15-05-05 13:42

Tak for svaret thyfoon.

Kommentar
Fra : Jonn87

Dato : 16-05-05 11:42

kan den også spores når den er slukket egentlig?

Kommentar
Fra : Hallob

Dato : 05-08-05 14:03

Den kan da ikke spores jeg fik afvide at de kun kunne se nærmeste mast og ikke andet.. Men er der noget nyt nu da.?