/ Forside/ Interesser / Dyr / Hunde / Spørgsmål
10  vaxen 2670
hvor køber vi en labrador på fyn(hvalp)
Fra : eskild8720
Vist : 2936 gange
200 point
Dato : 13-05-05 20:33

Vi vil gerne købe en hvalp labrador helst sort/eller med lidt andre farver ikke de lyse,må gerne være et gadekryds/blandings-hund da vi mener de har et roligt sind.Skal være børneglad da jeg er dagplejer.Har egne børn på 13 og 11.Helst på fyn og skal helst ikke koste en bondegård den får en kærligt og trygt hjem.
Eskild

Kommentar
Fra : qfha

Dato : 13-05-05 20:59

Prøv at se labradors hvalpeliste. Kontakt opdrætterne og forhør dig om de skulle have en hvalp som ikke lige lever op til deres forventning. Det kunne evt. være en kryptocid hvalp.
Den slags findes også.

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 13-05-05 21:03

Hvis den ikke må koste ret meget, så er det en internathund, I skal have. Kennelhunde koster mindst 6000
Snak med Årslev dyreinternat. De har et par lab-blandinger på deres hjemmeside. Og der kan jo komme nye hver dag.

http://www.dyrenes-beskyttelse.dk/db/internat.nsf/SoegInternat?SearchView&SearchOrder=4&Query=Field+InternatNavn=Årslev%20Internat+and+Field+Form=dyr+and+Field+Art=Hund&exp=e8682e1ad7f5995fc1256b740068bde5

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 13-05-05 21:06
Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 13-05-05 21:09
Kommentar
Fra : Franksp

Dato : 13-05-05 21:23

Hej eskild8720

Hvad med en brun labrador? Det er den smukkeste labrador jeg har set. Skal selv købe en til efteråret, da jeg går på pension til august. Hvis det har din interesse, så fortæl det. Jeg kan ikke fortælle dig hvor jeg/vi kan købe den. Jeg kan ikke fortælle dig det, førend på tirsdag, da avisartiklen, om de brune labrador' ligger inde på mit kontor.

mvh
franksp

Accepteret svar
Fra : modersvilje

Modtaget 210 point
Dato : 13-05-05 21:33

Du kunne også prøve den Blå Avis på nettet (www.dba.dk) der har jeg fundet:
Blandet, 5 uger, 6 søde små labrador blandinger sælges til god og kærlig familie. Hundene er vandt til børn og meget kærlige. Salgsklare efter d 1/6 Pris 500 kr.
De bor i Frederecia
MVH
Modersvilje

Kommentar
Fra : modersvilje

Dato : 14-05-05 07:45

Hvorfor skal det være en labrador, med mindre du går på jagt?
Internatet der ligger nærmest dig kan hjælpe.

Kommentar
Fra : eskild8720

Dato : 15-05-05 09:15

hej til alle tak for rådene vi fandt en i gul og gratis,så den igår kan hente den om 12 dage,lille hvalp som er en blanding af labrador og golden retriver. pris 1500,-
eskild

Godkendelse af svar
Fra : eskild8720

Dato : 15-05-05 09:16

Tak for svaret modersvilje.

Kommentar
Fra : martinstausholm

Dato : 12-11-10 12:31

jeg har en labrador/rottweiler vi skal a med hvis det var noget da vi ikk har tid til den '