/ Forside/ Teknologi / Internet / Browser / Spørgsmål
10  webnoob 2075
Siden kan ikke vises
Fra : Angband
Vist : 265 gange
100 point
Dato : 13-05-05 15:58

Hej

Jeg sidder med det problem at min nye computer har problemer med nogle hjemmesider (inkl. kandu.dk), og laver fejlen "Siden kan ikke vises". Men på min anden pc kan den godt... det gælder både firefox og IE 6.

Nogen der ved hvad der kan være galt?

/Angband

Kommentar
Fra : refi

Dato : 13-05-05 16:22

Din sikkerhed er sikkert for høj.

Kommentar
Fra : Angband

Dato : 13-05-05 16:48

tror jeg ik... dn er på mellem

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 13-05-05 19:34

Har du spærret for siderne i din firewall evt. ?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Angband

Dato : 13-05-05 21:01

molykyle det tror jeg heller ikke jeg har prøvet at slå den fra... og til tider kan siderne godt vises. MEN kun 1 ud ca. 10 gange

Kommentar
Fra : Angband

Dato : 13-05-05 21:09

Okay har hittet ud af det...

Kommentar
Fra : refi

Dato : 13-05-05 21:15

Lad høre......

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 14-05-05 08:44

Hva' har du hittet ?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Angband

Dato : 30-05-05 16:44

nåh...

Jeg fandt et program der kunne gøre internettet hurtiger...

ved at sætte datastrømme fra 2 op til 10.. så koksede det...

så ændrede jeg programmet til at sætte det til 8 så virkede det :)

Kommentar
Fra : refi

Dato : 30-05-05 16:49

Det var da godt

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 30-05-05 19:14

Angband -> Du er blevet fuppet !

Du får ikke med noget program en hastighed der er større end den du betaler for hos din udbyder. Eneste undtagelse er der hvor det du henter er begrænset til f.eks. 512 Kbit pr. connection. Med en accelerator kan du så med 1Mbit download opnå 'dobbelt hastighed, men aldrig større end de 1mbit

En accelerator uden 'snavs' ???

1.) http://www.stardownloader.com/
2.) http://www.freshdevices.com/

..som anbefalet af : http://spywarefri.dk

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 30-05-05 19:26

Ps. ...med en 1Mbit connection altså! Med f.eks. 2Mbit kan du opnå fire (4) gange hastighed i bedste fald, hvis sitet du henter fra tilbyder en 512Kbit upload

</MOLOKYLE>