/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Overfør billeder fra mobil til mobil?
Fra : ekki
Vist : 545 gange
45 point
Dato : 13-05-05 12:34

Jeg har en motorola v500 og en nokia 5140 kan jeg overfører billederne på nogen måde ?

Det er dem fra motorolaen der skal over på nokiaen ...

? på forhånd tak :D

Kommentar
Fra : Ghettofamily

Dato : 13-05-05 13:44

Nej desværre. Nokia har lavet en blokering på deres serie 40 telefoner, som 5140 tilhører, der gør at man ikke kan overføre billeder via infrarød, der er 2 måder du kan gøre det på.
1. sende billedet via mms.
2. hive billedet ud af din motorola, til din pc og derefter sende det til din nokia, igen via din pc.

Kommentar
Fra : ekki

Dato : 13-05-05 13:54

"2. hive billedet ud af din motorola, til din pc og derefter sende det til din nokia, igen via din pc."

Er dette muligt uden et kabel?

Kommentar
Fra : Ghettofamily

Dato : 13-05-05 15:09

Nej det skal du bruge et kabel til.

Kommentar
Fra : Ja_nemli_ja

Dato : 19-05-05 19:47

Brug bluetooth hvis begge telefoner har det ;)

´Jonas