/ Forside/ Interesser / Hus og have / Hus og have / Spørgsmål
10  trimare46 9702
sammenligning af hårde hvidevarer kvalit~
Fra : metteto
Vist : 1151 gange
300 point
Dato : 13-05-05 12:31

Jeg leder efter en eller flere hjemme sider med sammenligninger af amerikanske køleskabe, mikrobølgeovne. alm. indbygningsovn, opvaskemaskiner etc. Kender du sådan en, ville jeg blive meget glad.
Der er masser prissammenligninger, men når jeg ikke har valgt produkt er det lidt svært.
KH Metteto

Kommentar
Fra : dova

Dato : 13-05-05 12:56

http://www.hvidevarepriser.dk/

Denne her side sammenligner priserne og hvor de er billigst.

mvh dova

Kommentar
Fra : lillegubbi

Dato : 13-05-05 12:56

Hej Metteto

Har du kigget på forbrugerstyrelsens hjemmeside. De tester jo alt muligt, og har også testet diverse hvidevarer.

http://www.forbrug.dk/

Hvis du ikke lige kan finde noget på hjemmesiden, vil jeg foreslå dig at ringe til dem. Det kan være de har noget der ikke ligger på nettet.

Håber det kan hjælpe dig.

Kommentar
Fra : metteto

Dato : 13-05-05 13:04

Hej lillegubbi

Desværre har de ikke amerikanske køleskabe. Og problemet med Fi og forbrug er at de modeller de tester allerede er "forældede" når de udkommer. De nye modeller er lige kommet fra de fleste producenter.
Hvad jeg har brug for er en opstilling med f.eks. dB, Strøm/vandforbrug, udskudt startmuligheder und so weiter. Jeg ved godt den ej er nem.

Hej Dova
IKKE priser, men ellers tak.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 13-05-05 13:05

En lidt umulig opgave men det vigtigste må da være at vide, hvad det er man skal være opmærksom på!

http://dk.pricerunner.com/home-appliances/

Accepteret svar
Fra : ampere

Modtaget 300 point
Dato : 13-05-05 15:08

Hej Metteto

Konsum lave for et par uger siden et test af tre amerikanske køleskabe

http://www.dr.dk/konsum/test/2005/uds1/amerikanskekoeleskabe.htm

så har du i det mindste tre mærker at forholde dig til.

Mvh. AMP

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 13-05-05 23:01

når du skal søge evt efter Samsung RS 21 KDMS skal du kun skrive Samsung RS 21

Kommentar
Fra : metteto

Dato : 16-05-05 11:52

Nogen udmærkede ideer, men ikke lige det jeg har brug for. Andre ideer??

Kommentar
Fra : zita30

Dato : 16-05-05 12:17

prøv på
www.taenk.dk
der er også en del

Zita

Godkendelse af svar
Fra : metteto

Dato : 16-07-05 00:28

Tak for svaret ampere.