/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Sexualitet / Spørgsmål
10  piaskov 789
Tao-Tantra Behandling
Fra : kamilla
Vist : 3295 gange
20 point
Dato : 23-09-02 21:01

Hvad er Tao-Tantra massage for noget?

Jeg har ladet mig fortælle, at det er en ret speciel (lidt) intim massage, som ikke har noget at gøre med det man ellers forstår ved "intim massage".

Hvem kan forklare dette - gerne på en pæn og sober måde.

Accepteret svar
Fra : Rellom

Modtaget 30 point
Dato : 23-09-02 21:13

Hej kamilla

Hvad Tao-Tantra er for noget, kan du få svar på her:

http://www.tao-tantra.dk/mainframe.html

De bedste hilsner
Rellom

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 23-09-02 20:06

"kamilla" <kamilla.news@kandu.dk> ulejligede sig med at skrive:

>Hvad er Tao-Tantra massage for noget?
>
>Jeg har ladet mig fortælle, at det er en ret speciel (lidt) intim
>massage, som ikke har noget at gøre med det man ellers forstår ved
>"intim massage".
>
>Hvem kan forklare dette - gerne på en pæn og sober måde.

Jeg kan ikke forklare det, men kan give dig et link til en af de få i
Danmark som udfører det...

På siden kan du læse mere om det.

http://www.tao-tantra.dk/mainframe.html

Knus Gudrun

--

Blandt mennesker er der langt flere kopier end originaler.
Citat: Pablo Picasso

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 23-09-02 20:14

On Mon, 23 Sep 2002 19:00:57 GMT, "kamilla" <kamilla.news@kandu.dk>
wrote:

>Hvad er Tao-Tantra massage for noget?
>
>Jeg har ladet mig fortælle, at det er en ret speciel (lidt) intim
>massage, som ikke har noget at gøre med det man ellers forstår ved
>"intim massage".

Hmm Tantra er en kombineret meditasion /samleje for hvor man i bedste
fald opnår en enshedes følse af at være et med alt uden at være bundet
til nogen eksakt kønsidentifikation etc.
>
>Hvem kan forklare dette - gerne på en pæn og sober måde.

well sagen er med new age er der gåed en del pop i det -
så der skal nok være en der har opfundet en Tao-Tantra massage form -
det lyde rjo godt hvis man bare ved lidt om det - ved man mere ind
lidt er det fuldstændigt absurd - da de 2 ting nok har noget med
hianden at gøre - men så afligevel ikke gå på Google søg på tantra og
på Tao der findes masser mest pis - om tantra kan du læse Jes
Bertelsens indre tantatra / det er ikke en nem bog og kræver nok en
del forudsætninger i form af viden om tntatra meditasion ointalsk
*mysitik* traditioner historie - Tantra er interesandt no doubt - selv
harri krisna anerkender den - og de er ellers skeptisk når det kommer
som drift der ikke stiler i mod reproduktion
man kan sige kulmination at Taoitisk logik er en Tantra situasion i
klimax - og taoismen er hævet over en hver sund fornuft den mest
geniale filsofi - isme - tankegang der har eksisteret i menskehedens
historie - jeg har rodet med det off an on i 15 - jeg har dog arldirg
hørt om taoistiks - tantra * massage* jeg fomoder det er noget at det
her forbanede new age crap - der mener sig i stand til at kurere
leukemi og en almindelig snu ved ved udtæg på hyben the aske bark -
længe leve plasebo - men du skal ihvertilfælled ikke gi penge for det!

hvis det er en der prøver at få sex med dig på den konto må man sige
at - vedkomne er mere opfindsom ind den genemsnitlige danske
handelskole elev - menjeg ville nok i dit sted omgåes personen med en
sund og naturlig skepsis :)

MvH
Bo M Mogensen

--
http://www.chokmah.dk/
No Tame dog is gonna take my bone (Lou Reed)
To live outside the law, you must be honest.(Dylan)
http://ww21.tiki.ne.jp/~wildside/tabs/magic_and_loss.html

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 23-09-02 21:54

On Mon, 23 Sep 2002 21:05:58 +0200, Gudrun <great_gudrun@hotmail.com>
wrote:

GUDRON !!!!!!!!!!!!!!!!!
>På siden kan du læse mere om det.
>
>http://www.tao-tantra.dk/mainframe.html

DER STÅR "Tao-Tantra Behandlingen er beregnet til at løsne de
spændinger hos kvinder, i og omkring deres "joni" (skeden), samt
ballemusklerne, for at kunne opnå større og dybere orgasmer, på en
dejlig harmonisk og afslappet måde."

det er simpelthænd gedignt platenschalgeri - fordi hele pointen ved
Tantra er at man ikke for orgasme - men der i mod lære at beherske den
engergi der ligger i orgasmen og driften og omkanalisere den til højre
bevisthedes former - det er kort og godt hvad tantra handler om.
at man så også formår at indrage Taoismen i det -

jamen det svare til at gøre det nye evagilium til en intigreret del af
ude og hjemme - der er på ingen måde hverken historisk esorterisk
eller *isme* validitet i noget af det - meningen med det er at ordene
tantra og tao skal fremkalde nogen stemning som jeg læser denne hp ved
læseren der for dem til at tænke på noget de har hørt om - men intet
ved om - men som gir dem en fornemelse af at gerne vil være med !

Det er der så nogen New age folk der har fundet ud af eller i det
mindste gør et ½ hjertet forsøg på at slå penge og berømelse på.

jeg spår det dog ikke på sigt som værende en succes i den
åndsbeslægtede seintolegy ( der også stjæler med arme og ben uden at
ane hvad de taler om ) den store succes - Thi da hvis man vil længer
ind under over fladen - når man ikke langt hvis grund præmissen er
skabt på en en løgn.

indrømmet at de ecoteriske retninger tager nye drejninger og fra tid
til anden med en vis succces som man så det med golde dawn og tot i
mellem krigs årene - men den succes berorede tildels på at man ikke
fraveg de fundementale dele af de ting man arbejde med - men begyndte
at korspondere / intigrere med flere og andre ecoteriske arbejdes
systemer - primært Kabbala.

disse foreninger råde da også over nogen begavelser der stadigt ikke
har set new age bevægelsen og jeg tror ikke der sker en vandring fra
de eksisterene ordner til denne.

Crowly f.eks man kan mene om ham hvad man vil primært var han god til
at markedes føre sig selv - men der var Diuon fortune der nok var
tidens dygtigste - der var waits tror jeg ham der lavede det ene af de
de 2 mest anerkendte tarot sæt - der primært tager udgangs punkt i det
græske hvor Crowlyes intigrere en del mere navneligt egyptisk - men
han bytter jo også rundt på kortenes nr hvilket ...siger mere om ham
ind sættet.

alt dette kan kulminer ei en meget lang palaver - men som jeg læser
denne HP så er idden så mænd go nok men det er en ualmindeligt dårlig
ide at indrage navne og begreber der intet har med sagen at skaffe for
at promovere en måske udemærket ide - det gør den tilsvarene
utroværdig -IMHO -

MvH
Bo MM
>Knus Gudrun

--
http://www.chokmah.dk/
No Tame dog is gonna take my bone (Lou Reed)
To live outside the law, you must be honest.(Dylan)
http://ww21.tiki.ne.jp/~wildside/tabs/magic_and_loss.html

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 24-09-02 11:52

"kamilla" <kamilla.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
news:VoJj9.22748$Qk5.974139@news010.worldonline.dk...
> Hvad er Tao-Tantra massage for noget?
>
> Jeg har ladet mig fortælle, at det er en ret speciel (lidt) intim
> massage, som ikke har noget at gøre med det man ellers forstår ved
> "intim massage".
>
> Hvem kan forklare dette - gerne på en pæn og sober måde.
>

Hej

Prøv at læse bogen "sexuel nydelse" - den kan lånes på biblioteket. Den
beskriver det - og kommer øvelser.

Mvh Tommy

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 24-09-02 20:34

Chokmah <chokmah@c.dk> ulejligede sig med at skrive:

>On Mon, 23 Sep 2002 21:05:58 +0200, Gudrun <great_gudrun@hotmail.com>
>wrote:
>
>GUDRON !!!!!!!!!!!!!!!!!

.... øh, ja?

[SNIP]

>alt dette kan kulminer ei en meget lang palaver - men som jeg læser
>denne HP så er idden så mænd go nok men det er en ualmindeligt dårlig
>ide at indrage navne og begreber der intet har med sagen at skaffe for
>at promovere en måske udemærket ide - det gør den tilsvarene
>utroværdig -IMHO -

Hold nu hesten eller æslet Bo... he he...

Jeg forholder mig intet sted til begrebssammenblanding, rigtigt eller
forkert, filosofier eller andet... Jeg giver bare anvisning til en
side hvor man kan læse om dette Tao-Tantra massage...

Det var det Kamilla efterlyste og jeg fandt altså siden på Dencker,
som er en af de første herhjemme, som tilbød denne specielle form for
massage - på siden kan man (ganske kort godt nok) læse hvad det er for
en massage, hvad formålet med den er og det hele forklaret i et sobert
sprog, som også var efterlyst i første indlæg...

Hvad du og jeg ellers mener om dette tilbud var jo i første omgang
ligegyldigt - der skulle bare oplysning til...

Knus Gudrun

--

Blandt mennesker er der langt flere kopier end originaler.
Citat: Pablo Picasso

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 24-09-02 20:57

On Tue, 24 Sep 2002 21:34:14 +0200, Gudrun <great_gudrun@hotmail.com>
wrote:

>>alt dette kan kulminer ei en meget lang palaver - men som jeg læser
>>denne HP så er idden så mænd go nok men det er en ualmindeligt dårlig
>>ide at indrage navne og begreber der intet har med sagen at skaffe for
>>at promovere en måske udemærket ide - det gør den tilsvarene
>>utroværdig -IMHO -
>
>Hold nu hesten eller æslet Bo... he he...

All pØveee :)

>
>Jeg forholder mig intet sted til begrebssammenblanding, rigtigt eller
>forkert, filosofier eller andet... Jeg giver bare anvisning til en
>side hvor man kan læse om dette Tao-Tantra massage...

ja ja ... men det som jeg harselere over er ... at man markedes føre
noget ....i sig selv genialt ... men hvor man fra den kreative hånds
side ikke har gjort sig anstrengelsen at sætte sig ind - hvad det er
man skriver eller mere præcist henviser til.
>
>Det var det Kamilla efterlyste og jeg fandt altså siden på Dencker,
>som er en af de første herhjemme, som tilbød denne specielle form for
>massage - på siden kan man (ganske kort godt nok) læse hvad det er for
>en massage, hvad formålet med den er og det hele forklaret i et sobert
>sprog, som også var efterlyst i første indlæg...

jow men det som gør mig så ireteret er den driven platenschlageri på
angiveligt vis unge og uvidene menneskers fleksibel asociationer - Thi
da der anonceres med er i sig selv et praradoks med den tradition og
virklighed den er fobundet med i over 3000 år - hvis Taoismen ikke er
4500 år eller mere det kan man ikke sige med sikkerhed.

>
>Hvad du og jeg ellers mener om dette tilbud var jo i første omgang
>ligegyldigt - der skulle bare oplysning til...

ja men vi er bare ikke enige om hvilken oplysmning - jeg nære ingen
tvil om at du besvare på en måde i ånd med hvad den oprindelige
skribent spurgte om .... men jeg mener med den slags er det vigtigt er
klarlægge at der er tale om ... en bevist manipulation og selve
grundforudsætningen for reklamationen beror på en reel selvmodsigelse.

MvH
Bo
--
http://www.chokmah.dk/
No Tame dog is gonna take my bone (Lou Reed)
To live outside the law, you must be honest.(Dylan)
http://ww21.tiki.ne.jp/~wildside/tabs/magic_and_loss.html

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 24-09-02 21:08

Chokmah <chokmah@c.dk> ulejligede sig med at skrive:

>On Tue, 24 Sep 2002 21:34:14 +0200, Gudrun <great_gudrun@hotmail.com>
>wrote:

[SNIP]

>>Hvad du og jeg ellers mener om dette tilbud var jo i første omgang
>>ligegyldigt - der skulle bare oplysning til...
>
>ja men vi er bare ikke enige om hvilken oplysmning - jeg nære ingen
>tvil om at du besvare på en måde i ånd med hvad den oprindelige
>skribent spurgte om .... men jeg mener med den slags er det vigtigt er
>klarlægge at der er tale om ... en bevist manipulation og selve
>grundforudsætningen for reklamationen beror på en reel selvmodsigelse.

Jeg er ikke i tvivl om at både dine og mine intentioner har været fine
- gud ved om Kamilla har kunnet bruge noget af det, tænker jeg så
nu...

Knus Gudrun

--

Blandt mennesker er der langt flere kopier end originaler.
Citat: Pablo Picasso

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 24-09-02 22:27

On Tue, 24 Sep 2002 22:08:27 +0200, Gudrun <great_gudrun@hotmail.com>
wrote:

HI Gudron
>>ja men vi er bare ikke enige om hvilken oplysmning - jeg nære ingen
>>tvil om at du besvare på en måde i ånd med hvad den oprindelige
>>skribent spurgte om .... men jeg mener med den slags er det vigtigt er
>>klarlægge at der er tale om ... en bevist manipulation og selve
>>grundforudsætningen for reklamationen beror på en reel selvmodsigelse.
>
>Jeg er ikke i tvivl om at både dine og mine intentioner har været fine
>- gud ved om Kamilla har kunnet bruge noget af det, tænker jeg så
>nu...

ahh jeg nu selv brug den web baseret news service som Kamilla brugte
det er reelt nok en af de få ting der i news samenhæng kan koste mere
kaos ind .. at bruge OE
men reelt mener jeg nu den stakkels pige var blevet forført af en fix
ide - hvor forførelsen ikke kunne finde sted - hvis hun... havde haft
forkundskab om de ismer og indholdet af de begreber der blev
efterspurgt i indlæget - men hwa fan det ku jo ha været en fin start
og med tiden vil jeg tro at hun havde fundet ud af begrebernes
oprindelse .... hypotetisk ku jeg da godt forestille mig en tantarisk
massage eller noget der ligner ... men i så fald er der ikke noget
intimt i det så er der tale om en healings form.... hvor healer har
lært at beherske de menatle engergi man har med at gøre under tantra
men så er det jo*bare* healing
MvH
Bo M Mogensen

fut :dk.snak.snik
--
http://www.chokmah.dk/
No Tame dog is gonna take my bone (Lou Reed)
To live outside the law, you must be honest.(Dylan)
http://ww21.tiki.ne.jp/~wildside/tabs/magic_and_loss.html

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 27-09-02 09:31

Gudrun wrote:
> Jeg kan ikke forklare det, men kan give dig et link til en af de få i
> Danmark som udfører det...
>
> På siden kan du læse mere om det.
>
> http://www.tao-tantra.dk/mainframe.html

Nu har jeg ikke prøvet hverken Denckers eller hans kollegas
"behandling", men jeg tror man skal være 100% overbevist om at man
_tror_ på deres univers for at tage sådan en "behandling" for
behandlinges skyld. Ellers kan man jo altid gøre det fordi man har lyst.

Jeg har ved flere lejligheder hørt Dencker fortælle om hans arbejde og
der er da ikke nogen tvivl om at han har en del erfaring om hvad der er
op og ned på en kvinde og forstår at bruge hans pik.
Men!... jeg vil give Chomak ret i at hans Tao-tantra snak ofte kan komme
lidt for langt ud af en pladder-humanistisk tangent.

Elros

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 27-09-02 10:38

On Fri, 27 Sep 2002 10:31:21 +0200, Elros <none@yet> wrote:

>Gudrun wrote:
>> Jeg kan ikke forklare det, men kan give dig et link til en af de få i
>> Danmark som udfører det...
>>
>> På siden kan du læse mere om det.
>>
>> http://www.tao-tantra.dk/mainframe.html
>
>Nu har jeg ikke prøvet hverken Denckers eller hans kollegas
>"behandling", men jeg tror man skal være 100% overbevist om at man
>_tror_ på deres univers for at tage sådan en "behandling" for
>behandlinges skyld. Ellers kan man jo altid gøre det fordi man har lyst.

hvis nogen drives af lysten så er jeg ved at dø_af_nysgerihed for at
vide hvordan de har fåed placeret tao & tantra i derres behandling og
hvordan de begrebsligt og historisk vil legitimere det !
>
>Jeg har ved flere lejligheder hørt Dencker fortælle om hans arbejde og
>der er da ikke nogen tvivl om at han har en del erfaring om hvad der er
>op og ned på en kvinde og forstår at bruge hans pik.
>Men!... jeg vil give Chomak ret i at hans Tao-tantra snak ofte kan komme
>lidt for langt ud af en pladder-humanistisk tangent.

new age crap -for ignoreneter!
MvH
Bo
--
http://www.chokmah.dk/
No Tame dog is gonna take my bone (Lou Reed)
To live outside the law, you must be honest.(Dylan)
http://ww21.tiki.ne.jp/~wildside/tabs/magic_and_loss.html