/ Forside/ Interesser / Rejser / Rejser & Udflugter / Spørgsmål
10  jakjoe 1830
Canada og USA
Fra : Fuddi
Vist : 672 gange
500 point
Dato : 12-05-05 22:46

Hej

Jeg skal til Canada og USA til sommer i ca. 6 uger. Vi skal flyve derover og hjem igen fra Vancouver. Efter at have været i Canada i ca. 3 uger tager vi videre til USA. Idet vi inden afrejsen til USA er i Victoria på Vancouver Isalnd har vi bestilt færgebilletter fra Victoria til Seattle. Planen er så at vi vil være i seattle i 2-3 dage hvorefter vi skal videre.

Planen er at flyve fra Seattle til San Francisco, være der nogle dage og så ellers køre ind til Death Valley, Las Vegas, Grand Canyon osv., videre til L.A. og så retur til San Francisco hvor vi flyver retur til Seattle, hvorfra vi tager Quick Shuttle til Vancouver og så videre til Danmark.

Jeg har undersøgt priser til turen fra vi skal fra Seattle til vi er tilbage i Vancouver. Flybilletter tur/retur fra Seattle til San Francisco med billeje i 17 dage og 3 overnatninger i SFO koster ca. $1020 (billigste alternativ) og Quick Shuttle fra Seattle til Vancouver £135. Priserne er for 2 personer. Fly, bil og hotel er fundet på www.cheaptickets.com og her kommer mine spørgsmål:

Er der nogle som har erfaring med at booke på denne side?
Nogle der er goldmember på cheaptickets og har draget nytte af fordelene?
Nogle der ved om den foreslåede billeje er inkl. bilforsikring eller der kommer tusinde kroner oven i til dette?
Eventuelle alternativer til cheaptickets.com som er bedre?
Bør vi overhovedet bestille disse USA indenrigsflyvninger hjemmefra?
Nogle der ved om vi i stedet kunne flyve fra Seattle til SFO med billeje og hotel som ovenstående, men så flyve fra L.A. til Vancouver og så spare køreturen op til SFO igen, flyveturen til Seattle og busturen til Vancouver uden at det kommer til at koste en formue fordi der ikke er tale om reutr flybilletter og vil der helt sikkert komme envejtillæg på billejen?

Håber der er nogle der kan hjælpe med bare nogle af ovenstående spørgsmål.

Kommentar
Fra : CarinaKan

Dato : 20-05-05 11:36

Jeg kan ikke svare på dine spørgsmål og er derfor ikke ude efter point på nogen måder. Jeg vil dog blot fortælle dig, at jeg har boet i Vancouver i 3 år (kom tilbage til DK for 7 mdr siden) og vil derfor meget gerne fortælle dig om Canada hvis du har spørgsmål.

Lyder om en fantastisk tur

Mvh. Carina

Annuller spørgsmålet
Fra : Fuddi

Dato : 13-12-06 23:03

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål