/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Windoes 2000 nt
Fra : DortheAa
Vist : 476 gange
200 point
Dato : 23-09-02 20:44

hvad gør jeg min stigfinder fungere ikke og jeg har problmere med outlook og disk top fejl. Jeg har forsøgt at geninstallere windoes 2000 nt også at repr. men men der er åbenbart fejl på mine orginale cd er også for der kommer en fejltekst med at nogle filer ikke kan installeres eller repareres.

Der er ikke garnti på min pcer mere jeg har en compaq presserio 1,8 med 40 gh hardisk
og 256 ram.

Skal jeg ud og investere i en ny windoes version ? hvad gør jeg - hvem kan hjælpe
Skal jeg sende den til reperation - jeg kan ikke undvære den bare en dag p.g.a. hjemmearbejde.

KAn jeg afinstallere windoes 2000 nt og så installere windoes 98 som jeg brugte på min gamle pc ofr der var aldrig problemer. KAn jeg være sikker på det så fungere og ødelægger det noget af det andet jeg har liggende på harddisken ?

Håber på hurtigt svar fra jer

Mange #bange # hilsner
tara

Accepteret svar
Fra : strarup

Modtaget 210 point
Dato : 23-09-02 21:04

Hej Tara,

har du downloadet og afprøvet service pack 3 til Win 2000?

http://download.microsoft.com/download/win2000platform/SP/SP3/NT5/DA/W2Ksp3.exe
den fylder ca. 124.68 MB...

mvh.

Strarup

Kommentar
Fra : SANTA2002

Dato : 24-09-02 15:02

Virker det ikke med servicepack 3 så burde du også lige kontrollere din harddisk for en eventuel virus

Kommentar
Fra : DortheAa

Dato : 25-09-02 00:01

Jeg burde ikke have virus - abonnere på tdcs viruspakke og har oveni Nortons - så jeg burde være garderet. har hentet servicepack 3 - men kunne ikke nå at køre den - prøver i morgen. Fik forøvrigt en tekst med hvor jeg ville gemme den da jeg forsøgte at køre servicepack 3.

vender tilbage når jeg har afprøvet om det virker. Foreløbig tak for hjælpen.

mvh Tara

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 26-09-02 01:14

DortheAa skriver bl.a.:

> Skal jeg sende den til reperation - jeg kan ikke undvære den
> bare en dag p.g.a. hjemmearbejde.

Jeg tror du skal ringe efter en servicemand og betale dig fra er
fejlretning på stedet. Slå f.eks. op i et af fagregistrene på
nettet eller i lokaltelefonbogen.

--
Niels P Sønderskov
npsonder@sTYRkov.mail.dk
Tag TYRen ved hornene

Godkendelse af svar
Fra : DortheAa

Dato : 30-09-02 23:19

Tak for svaret strarup.

Selv for en nybegynder lykkedes det og uden at jeg egentlig havde forståelse for hvad der skete - ja så fungerede det.

Service pack 3 virkede i dette tilfælde.

MVH Tara