/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Børn / Spørgsmål
10  jeb3 1067
sponser til cykelanhænger ???
Fra : Loenfeldt
Vist : 610 gange
75 point
Dato : 23-09-02 20:38

Jeg ønsker mig en cykelanhænger, så jeg kan tage begge unger med på cykeltur, men da jeg er under uddannelse, og har to børn, er der ikke penge til en anhænger. Så fik jeg den skørre ide, at måske kunne man finde en sponser.
eller er det en skør ide ?????

Hvad gør jeg ????

Kommentar
Fra : susho

Dato : 23-09-02 21:10

du kan forsøge hos cykelhandlerne eller i de supermarkeder (kvickly - obs -bilka ) der sælger sælger dem

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 23-09-02 19:55

Hej

Loenfeldt wrote:
> eller er det en skør ide ?????
>
> Hvad gør jeg ????

Prøv da at tage fat i http://www.gratisbarnevogn.dk/ og hør om de er med
på ideen.

--
Med venlig hilsen / Best regards / Mit freundlichen Grüßen
Karsten Feddersen

http://www.feddersen.dk

Kommentar
Fra : Loenfeldt

Dato : 25-09-02 13:44

Jeg har kontaktet mange forhandlere, men der er ingen penge i kassen.
Jeg kontaktede også www.gratisbarnevogn.dk, men de har kun barnevogn. De ville dog ikke udelukke, at det var en mulighed engang i fremtiden.

Hvad med legater og fonde ????

Accepteret svar
Fra : heidimori

Modtaget 75 point
Dato : 06-11-02 20:28

Hejsa..

Jeg ved at man som enkeltydelse, på kommunen kan få op til ca 4000 kr til børneudstyr, dette er dog kun såfremt ens indtægter er ave hvilket de er når man står i din situation. Du skal skriftligt ansøge din kommune om hjælpen, da man alid bliver affægtet pr tlf. men en skriftlig ansøning, skal de behandle.
Skulle dette mod forventning ikke hjælpe, kan du kontakte mødrehjælpen i københavn, der kan du pr tlf tale med en socialrådgiver, som muligvis kan vejlede dig.

Held og lykke
:) Heidimori