/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
hente e-mail
Fra : sabs
Vist : 245 gange
100 point
Dato : 12-05-05 17:46

hvem kan hjælpe

jeg har xp
jeg har ligesom fået oprette outlook 2 gange nu kan jeg ikke modtage mine mail, da den kommer med en meddelelse om at min postkasse er fyldt.
er der nogen der ved hvordan jeg får løst dette problem???

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 12-05-05 18:22

slet og geninstaller http://wwi.dk/site/462.htm

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 12-05-05 19:53

tøm postkassen

hvis du bruger webmail kan det være grunden - alt efter hvem udbyder er - tdc sender retur hvis du ikke har hentet hjem når der er brugt 10 MB for eks - men det kan jo også være du har så mange mails at de blokerer af den ene eller anden grund.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 13-05-05 18:47

mener du nu outlook eller outlook express - det gør jo en forskel og mange kalder af vanvare sidste for outlook

Kommentar
Fra : sabs

Dato : 16-05-05 16:40

det er microsoft outlook
Jeg kan ikke finde hvor jeg kan afinstallerer det på xp

Kommentar
Fra : sabs

Dato : 16-05-05 16:41

alle postkasser er tømt, men fejlen er der stadig

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 16-05-05 20:27

hmm - hvis du vil afinstallere den tror jeg du skal bruge hele officepakken - du kan evt først smide cd´en i og genindlæse den og derefter skulle fejlene rette sig op.

du kan også slette i i registreringsbasen ved at skrive regedit i kør - åbne HKEY_LOCAL_MACHINE - finde software markere og slette

under normale omstændigheder vil der komme en dialogboks med spørgsmål om du vil overskrive allerede installeret version når du genindlæser cd´en - det siger du så ja til.

Vær opmærksom på at her er tale om hele officepakken så gem hvis du har nogen absolut vigtige filer.