/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Skilsmisser / Spørgsmål
10  pifo 320
Jeg er stadig træt - jeg vil skilles...
Fra : ks9000
Vist : 584 gange
575 point
Dato : 23-09-02 20:10

...fra Kandu.

Jeg orker ikke at møde visse personer gang på gang, med deres fuldstændige vanvittige opførsel her på Kandu. Efterhånden er mange spørgsmål og tips inficeret af mere eller mindre sindssyge personer. Én er værre end andre - I ved selv, hvem jeg tænker på.

Velvidende, at det ikke er muligt at blive slettet på Kandu, vil jeg nøjes med at forære mine få point væk, og så ellers holde mig herfra.

Med venlig hilsen
Knud

Kommentar
Fra : e.p.

Dato : 23-09-02 20:42

hmm....det er ikke mig vel :-]

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 23-09-02 20:57

Hej Knud

Skilles fra kandu.dk? Det er vist endnu sværere end at holde op med at ryge. -:)

Selv har jeg flere gange besluttet mig for at holde en lang pause - ikke på grund af "vanviddet", men fordi jeg synes, man bliver for besat af sitet her.

Men ikke desto mindre går der max. en uge - så er jeg tilbage påny.

Og det må jo betyde, at der er noget at komme efter.

Skilles vil jeg derfor ikke. Det er alt for besværligt at blive gift igen.

De bedste hilsner
Rellom

PS! Jeg kan konstatere, at du har ladet dig "skille" før - så du må vel have det på samme måde?

Kommentar
Fra : PARKENSS

Dato : 23-09-02 22:04

Hej

Jeg vil også skrive mig på listen over afhængighed af dette forum

Grethes>> Du er godt nok rap på tasterne,----Formodet Svar 1 min efter at Knud har indviet os i sine kvaler,---det er vist rekordtid her på kandu

Mvh
Parkenss

Kommentar
Fra : summer

Dato : 23-09-02 23:52

PARKENSS, hvem ville ikke gerne have 575 point
Til ks9000 og andre: Jeg er/har været i flere fora og der er brugere med dårlig opførsel alle steder, så det hjælper ikke meget at "flygte".
Enten må man prøve at ignorere sådanne, lægge dem på is, og prøve at gøre Kandu til et godt sted at være - med sin egen opførsel, eller så er der jo ikke så meget andet at gøre, end at holde en pause.
Tænk nu lidt meget over det ks9000 inden du skrider. Der er ikke for mange kloge hoveder her i forvejen.

mv
summer

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 24-09-02 01:07

Hej igen Knud

Vel er der da mange kloge hoveder her på kandu.
Glæd dig over, at du er et af dem.

Den glæde har du jo ikke, hvis du holder op.

De bedste hilsner
Rellom

Kommentar
Fra : briani

Dato : 24-09-02 10:30

Hej Parkenss
Nu har Knud jo stillet det næsten samme spørgsmål her
http://www.kandu.dk/dk/spg/6379 for at læse dette svar må man købe det til 111 ledige point
så det kan hvis ikke betale sig
men det sjove ved det hele er at dette spørgsmål blev besvaret af grethes.
Og en svartid på kun en minut ved dette spørgsmål med en formodet svar fra grethes, kan godt få mig til at skrive at her foregår der vist noget fusk med Superpoint-men det vil jeg ikke skrive så det lader jeg være med
Men lad mig slutte med at skrive jeg vil næsten væde hvad det skal være på at de udlovede point på 575 går til grethes.
Men ellers så kan jeg da tilslutte mig at man bliver afhængig af Kandu man prøver at blive væk men abstinenserne får en til at vende tilbage.
MVH og en forsat god dag til alle

Kommentar
Fra : summer

Dato : 24-09-02 11:08

briani, jeg har nu "spildt" de 111 point og jeg vil gengive hvad der står så andre ikke behøver købe det. Starter her

>> ks9000 13-09-02 19:26 udlovede point 1109
Spørgsmål : "Jeg er træt. . ."

. . af gang på gang at se "kandu-mafiaen" gøre sig klog på alt muligt.

Det lyser langt væk, at disse selvbestaltede "super-medlemmer" kun er ude på at gøre sig selv bemærket og hente point.

Vi har set "lykønskninger" disse medlemmer imellem, vi har set deres ævlen og kævlen om, hvorfor og hvorfor ikke de har fået en fuldstændig ligegyldig måneds præmie. Og vi har overværet utallige referencer til en netetikkette (en "lov" kalder nogle af disse medlemmer det sørme) uden at de selv viser almindelig god opførsel.

Tá da for pokker og styr jeres latterlige kommentarer og indlæg, og vær en smule seriøs.

Kære "kandu" find på noget andet, end dette point-ræs. Det er efterhånden træls, at ellers gode spørgsmål og og indlæg, skal forplumres af disse menneskers ævl. For ikke at snakke om religiøse henvisninger fra vores alle sammens faderlige hyrde.

Hvem er så kandu's "mafia"? Tjah gæt selv. Brug alfabetet startende fra B over F og S til Z

Jeg er p.t i besiddelse af et antal point, og dem vil jeg stille på højkant - også for "de kloge".

Useriøs??? Ja bestemt, men kandu er også ved at være det - Det er ved at være et sted man ikke gider at komme. DESVÆRRE for tanken er rigtig god.

Spørgsmålet er: Hvilken race er min hund? - Gæt det og tjen mine point.

-----------------------------
grethes svar 13-09-02 19:59 accepteret
Hej ks9000

Kan kun give dig ret i alt det du skriver - meget af det der bliver svaret og kommenteret, er også efter min mening en stor omgang useriøs ævl og kævl, som ikke har en skid at gøre her......desværre.
Jeg har selv stillet spørgsmål på kandu.dk i tidens løb, og har også fået særdeles gode og brugbare svar.......men aldrig fra zonker.......så det er ikke alt han kan svare på....men han han gør da et ihærdigt forsøg, må jeg sige. Ikke altid lige vellykket - hvorfor mon - kan man da undre sig lidt over......er det point??? Åbenbart, så et kvalificeret gæt på den der hunderace - tror det er en lille hund....måske en West Highland White Terrier. Nu er det så kun spændende, om der er mere held her end i Lotto.

Grethe
------------------------------------------------<<<

Hmm. nu er spørgsmålet jo nok hvem der har rent mel i posen. Jeg kan jo sagtens se fidusen, smide 1109 point i et spm. - høste 111 fra hver som køber, etc. etc.
Jeg er temmelig spændt på at høre andres syn på dette.
mvh
summer

Kommentar
Fra : e.p.

Dato : 24-09-02 11:11

*LOL*
B-U-S-T-E-D

Kommentar
Fra : summer

Dato : 24-09-02 12:34

Lidt om grethes:
http://www.kandu.dk/dk/userview.asp?uid=27258 1815 superpoint, nok snart 2390 :(
Historik: http://www.kandu.dk/dk/Userhist.asp?uid=27258 7 - Svar fint gennemsnit.
Fælles for alle: Hurtigt ude med Formodet svar, eller eneste.
1)   *
2)   *** Spørgeren får ikke svar på spm.
3)   ***** ks9000
4)   *** Spørgeren får ikke det efterlyste svar
5)   * Spørgeren får ikke det efterlyste svar
6)   **** ks9000
7)   * Spørgeren får ikke det efterlyste svar

4 Tip skrevet
1)   *
2)   ½*
3)   2½* gammel, gammel tip.
4)   1½* gammel, gammel tip.

Tjah, mand og kone eller hvad?

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 24-09-02 12:49

Indtil videre har Grethes fået point fra Knud to gange.
Det kan umuligt bevise, at der er tale om aftalt spil.
Denne gang har hun været meget hurtig til at lægge et formodet svar ind.
Men der er altså ikke noget odiøst i at være hurtig.
Så heller ikke det beviser, at der er tale om snyderi.
Men hva´ så hvis hun også får pointene denne gang?
Ja, hva´ så! Det er også sket for mig, at jeg har fået point flere gange fra den samme spørger.
Ude i samfundet er der noget, der hedder retssikkerhed. Hvilket betyder, at man ikke anklager folk på et fuldstændig vilkårligt grundlag.
Dette princip bør vel også gælde her på kandu?

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 24-09-02 12:59

NB! Jeg har lige tjekket min egen historik.
Jeg har fået point fra Solveig to gange og fra Katrin to gange.

Er jeg så gift med dem begge to?

Kommentar
Fra : e.p.

Dato : 24-09-02 13:07

Rellom.....Enig

Men det skal da helt sikkert undersøges, og jeg ser da frem til deres svar på mistanken

Kommentar
Fra : e.p.

Dato : 24-09-02 13:08

*LOL*
Det er vist ikke lovligt....

Næ nej, jeg tror den ene er din elskerinde

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 24-09-02 13:27

Hej Knud

Jeg synes, du skulle demonstrere din foragt for de fremførte anklager ved at:
1. give Grethes pointene også denne gang.
2. blive på kandu.dk

De bedste hilsner
Rellom

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 24-09-02 13:36

Hej e.p.

Problemet er jo, at nu èr Grethes og Knud allerede blevet hængt ud. Og selv om en evt. undersøgelse siden viser, at der ikke er noget at komme efter - ja, så èr de altså definitivt blevet mistænkeliggjort.

Så den slags undersøgelser foretager man, INDEN man lufter sine anklager.

De bedste hilsner
Rellom

Kommentar
Fra : ks9000

Dato : 24-09-02 14:19

Der er IKKE point-spekulation i mit indlæg. Jeg er faktisk temmelig ligeglad med disse point. Og det er ingen hemmelighed, at jeg ikke synes at point-systemet er optimalt.
Hvorfor er det her egentligt?
Hvad er den dybere mening med det?
- Det kan være, at viden herom ændre min opfattelse.

Jeg sætter stor pris på gode svar og gode diskussioner, men "problemet" er som bekendt, at disse gang på gang ødelægges af ævlen og kævlen. OK - jeg har selv deltaget heri, men har set hvor dumt det var. Jeg "flygter" ikke fra Kandu, men jeg er ked af at dette forum ødelægges af enkeltpersoner.

Om jeg får abstinenser ved at droppet Kandu, ved jeg ikke, men flere af jer er inde på at det sker - nu får vi se. *S*

Jeg kan oplyse, at jer der hidtil har været inde på mit spørgsmål, ikke er den/dem jeg hentyder til. Måske snarere tværtimod, jeg har bemærket at I som ofte er meget seriøse.

Grethes har som den første budt ind som modtager af mine point, og det har jeg det godt nok med, da jeg har bemærket et par gode tips fra hendes side, som jeg og min familie har haft glæde af.

Jeg har for øvrigt også selv fået 556 point i en tilsvarende situation, og dem var jeg da dengang glad for (http://www.kandu.dk/dk/spg/5237)

I er inde på, om der er nogen forbindelse mellem os ”Grethes” og undertegn. Nej det er der ikke, men om mit forhold til ”Grethes” kan jeg godt røbe, at jeg utrolig gerne vil lære hende at kende - sådan rent personligt, såh.... måske gør jeg mine hoser grønne ved at give hende mine point. - Og helt ærlig, er der vel ikke noget galt i det? Eller er der? Jeg vil godt hører jeres mening, men hold brødnid og misundelse udenfor.

Og en anden ting er, at hvis jeres mistanke kan gøre Kandu's pointsystem anderledes, ja så er et af mine ankepunkter jo blevet opfyldt. Men risikoen for ”Grethes” går hen og vinder mere en æren ved at have mange point, må ifølge tidligere spørgsmål være lille, idet der før har været diskussion om den månedlige lodtrækning.

Jeg mener for øvrigt også, at have set nogle gange, at nogen har givet hinanden point i ”gave” – eller husker jeg forkert? Hvad siger I så til det – hvis det altså er rigtigt?

Nu har jeg ikke rigtig fundet ud at Kandu's system - Men er det sådan, at hvis jeg godkender Grethes´svar, bliver dette her spørgsmål/indlæg så til et "betalingsspørgsmål"? - For så vil jeg da vente nogle dage med at godkende, idet jeg ikke ønsker at score ”billige” point (hvad skal jeg bruge dem til? Eller jeg kan helt lade være med at godkende noget og hvad sker så?

Ha' en god dag alle sammen.

Knud

Kommentar
Fra : nocom

Dato : 24-09-02 14:22

Er dette ikke bare et eksempel på den evendelige og ligegyldeige ævlen og kævlen og "følen sig trådt over tæerne", tendens, som på det sidste har præget dette, til tider, lærerige og fornuftige forum. Hvad bliver der af de "gode" spørgsmål med saglige svar?? Ja, der er mange lavintelligente personer, med et behov for anerkendelse, der hele tiden maser sig på, men lad os da ignorere dem. Prøv at tæl hvor mange latterlige diskussioner der er startet her, bare den sidste uge!
Hilsen
Nocom

Kommentar
Fra : e.p.

Dato : 24-09-02 14:35

Jeg syntes helt sikkert du bør give grethe disse point, og håbe på det bedste

God vind, og forhåbentligt på snarligt gensyn

Eric.....

Kommentar
Fra : summer

Dato : 24-09-02 14:43

Det er blevet kritiseret SÅ tit fra mange, at man smider et formodet svar lynhurtigt.
Enhver ved jo, at ret nye brugere tror at det er et svar man skal acc. derfor nævnes grethes Historik.
Rellom, mon ikke snart du lige stikker piben ind. Du ser jo selv hvorfor ks9000 "forærer" 1109 point til Grethe for et banalt spm. og nu er på vej med 575.
Det har ikke en skid med at få point mere en een gang fra den samme, det er bare for barnligt at skrive det.
Hvis du synes ks9000 opfører sig OK ved at give grethe 1109 point for næsten samme spm., som han nu er på vej til at give 575, så er det jo så dit synspunkt, som jeg på det skarpeste tager afstand fra. Jeg har selv fået hug for langt mindre "forseelser".
Hvis du går ind for at Kandu skal ødelægges, så er du på ret vej Mr.rellom.
mvh
summer

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 24-09-02 14:52

Hej Knud

Selvfølgelig har du lov til at give Grethes dine point.

Og ja, hvis du accepterer hendes svar nu, bliver spørgsmålet lukket, og så koster det 58 ledige point at komme herind.

Spørgsmålet er dog, om der er så meget mere at komme efter - for din kommentar satte jo bare det hele på plads.

De bedste hilsner
Rellom

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 24-09-02 14:58

Hej summer

Selvfølgelig går jeg ikke ind for at kandu skal ødelægges.
Netop derfor tager jeg afstand fra, at man anklager folk på et løst grundlag.
Selv har jeg aldrig beskyldt hverken dig eller andre for lemfældig omgang med point.

De bedste hilsner
Rellom

Kommentar
Fra : grethes

Dato : 24-09-02 21:32

Tja.......må nok sige det har sat sindene i kog hos mange. Skal åbenbart være meget forsigtig med at svare på spørgsmål, og især da, hvis man svarer for hurtig, men også hvem der har stillet spørgsmålet. Så fremover må jeg nok tænke lidt mere over, når jeg sender et formodet svar. Skal ikke være for hurtig, men hvis lige spørgsmålet kommer når man er inde på kandu, er det nok lidt svært at lade være med at svare, hvis det er et spørgsmål man har et svar på. Men det skal man åbenbart ikke gøre. Skal også lige inden man svarer, gå ind og checke ens egen historik, om man nu har besvaret vedkommende person tidligere, for er det tilfældet, ja så er vi nok gift med hinanden. Så gad vide hvor mange der er mistænkt for at være gift med hinanden her. Nok ikke så få.

Til summer vil jeg kun sige, du har da virkelig været inde at studere min historik til fulde, hvad fordækt der er i den?? ved jeg så ikke. Du skriver en masse i din kommentar, som jeg nok ikke fatter så meget af, men det gør du vel. Har ikke været inde at studere din historik, men måske jeg skulle gøre det. Det kunne jo være der kom noget spændende ud af det. Men vil da håbe du stadig vil følge min historik. Har inden for det sidste døgn fået accepteret vist tre svar...vist også af de hurtige...så de personer er jeg nok også mistænkt for at være gift med. Men nu er det sådan, at man kun har lov at være gift med en her i Danmark.

Jo....og jeg er gift, men ikke med ks9000. Om han er gift ved jeg ikke. Kunne måske være rart at vide........for han og jeg har åbenbart lidt samme holdning. Det samme gør sig gældende med Rellom, tror nemlig også vi er nogenlunde enige, så ham/hende er jeg måske også mistænkt for at være gift med??

Med hensyn til at gemme sig bag tips....for at score point.....som jeg også er beskyldt for, vil jeg da kun sige. Størstedelen af de sidste tips der er kommet, har jeg haft meget svært ved at se noget som helst i, men det fremgår jo nok også af pointgivningen. Hvad er et tips skrevet til et tips???

Selv har jeg tænkt på at stoppe i det her forum......men....må nok erkende, at det trods alt er lidt spændende, men så sandelig også meget underholdende, så jeg tror jeg vil blive lidt endnu. Har som nogle nok også er velunderrettede om, en del point, som kan være svært at komme af med.......og de skal da ikke bare gå til spilde...

Synes faktisk det kunne være enormt spændende med et Kandu-træf, vi er efterhånden en del der lige som måske synes vi kender hinanden!!!! Kunne selvfølgelig også ligge "det" ind som et tips, men vil undlade det, på grund af misfortolkning.

Kan I alle ha` en god aften/nat
Grethes

Kommentar
Fra : PARKENSS

Dato : 24-09-02 23:04

Ikke sådan for at kaste mere ved på bålet,--men det er da forresten ganske finurligt at ks9000 og grethes begge er oprettet som Superbrugere d 29.06.2002.

Mvh
Parkenss

Kommentar
Fra : summer

Dato : 24-09-02 23:28

grethes, dit indlæg er bare for barnagtig - gider ikke beskæftige mig med det, selv om jeg nemt kunne kommentere det.
Da jeg åbenbart er ene om at stå ved min kritik af ks9000 og grethes opførsel på Kandu, er jeg den der er skredet.
Hvis alle andre synes det er OK, så er Kandu ikke stedet for mig.
Jeg kigger forbi i løbet af ugen og er opfattelsen ks9000 og grethes opførsel på Kandu, stadig at det er fin opførsel, så lukker jeg min Kandu-konto.
Jeg ved der findes brugere på Kandu, som er dygtige, reelle, hjælpsomme og respekterer almindelig dannet opførsel. Så må de melde sig med deres synspunkt på det åbenlyse pointmisbrug det drejer sig om her.
God nat til alle
summer

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 25-09-02 00:25

Efter min menig vil almindelig dannet opførsel sige, at man ikke mistænkeliggør andre brugere uden klokkeklare beviser for sine påstande.

Kommentar
Fra : nocom

Dato : 25-09-02 09:47

Summer. Slap dog af mand. Jeg er da enig med dig, men at hidse sig op og droppe et så ellers udmærket forum som dette, er da tåbeligt. Ignorer da de useriøse og koncentrer dig om det du brænder for. Jeg troede forøvrigt du var kristen, hvor er din overbærenhed??
Mvh
Nocom

Kommentar
Fra : e.p.

Dato : 25-09-02 10:45

Jeg må indrømme at jeg er lidt i et dilemma.
1) Jeg ønsker ikke at kandu.dk skal blive overvåget på samme måde som eksperten.dk (Til alle dem som ikke kender eksperten.dk kan jeg fortælle at brugerne bliver slettet for at lave sådan et indlæg/spørgsmål som dette)
2) Point-bytning/overførsel syntes jeg absolut heller ikke er iorden

Summer....
Jeg går udfra dette er dig: http://www.eksperten.dk/bruger.phtml?navn=summer
Jeg deltager ikke på eksperten.dk ret meget mere af mange årsager.....
Men kandu.dk kommer ikke løbende og sletter spørgsmål (det er vistnok kun en fra zonker så uanset, så........hmmm....jeg ved egentlig ikke hvad det er jeg vil skrive *LOL*
Det jeg vil frem til er at pointbytteri ikke er iorden, men stedet her håber jeg dæleme ikke bliver til eksperten2 så kunne jeg ligeså godt have blevet der efter 2 år

Kommentar
Fra : summer

Dato : 25-09-02 11:00

nocom, jeg er vældig afslappet. Jo, jeg er kristen og har ingen problemer med overbærenhed og tilgivelse. Det er slet ikke det det drejer sig om. Det drejer sig om, at der er et overvældende flertal i denne diskussion, som mener at det er OK at bruge Kandu sådan. Netop som kristen, vil jeg ikke medvirke til snyd med pointene. Hvis pointsystemet overhovedet skal have nogen begrundelse, må det også behandles med bare en smule respekt. Da jeg skrev min kommentar 23-09-02 23:52, var jeg ikke klar over ks9000 og grethes "pointvenskab".
Til slut. Det glæder mig i det mindste at du er enig med mig
Ha' en god dag.
summer

Kommentar
Fra : summer

Dato : 25-09-02 11:09

e.p. jo det er mig. Eksperten.dk er blevet ekstremt stramt styret, det skal jeg gerne skrive under på. Der var vel også en mulighed for en gylden middelvej. Der er jo trods alt et pointsystem på Kandu.dk. Hvis man bare s..... på dette, har det ingen berettigelse, og da der ingen sanktionsmuligheder er på Kandu.dk, tja så må man vel formode, at der skal holdes en vis form for selvjustits, så det....
Hav' en god dag
summer

Kommentar
Fra : briani

Dato : 25-09-02 11:11

Hej Summer
Lad mig starte med at sige jeg er fuldstændig enig i det du skriver
Det hele ser meget mystisk ud,om det er mand /kone/venner eller noget helt andet skal jeg være usagt,men noget er der galt,det kan man tydelig læse imellem linjerne på det de skriver,dem der mener noget andet må være for mig ret naive.
Snyd med point/ombytning af ledige point til superpoint er ikke noget der hører hjemme herinde
Superpoint er noget man får fordi man har hjulpet en bruger med et problem herinde,og hvis man accepterer et formodet svar så er det fordi at svaret løser ens proplemer,man skal ikke bare udele sine point fordi man føler eller er ved at blive forelsket i en man aldrig har mødt herinde fra
Jeg kopierer lige hvad Knud skriver foroven
(I er inde på, om der er nogen forbindelse mellem os ”Grethes” og undertegn. Nej det er der ikke, men om mit forhold til ”Grethes” kan jeg godt røbe, at jeg utrolig gerne vil lære hende at kende - sådan rent personligt, såh....)
Og mystisk ser det da også ud at både Knud og Grethes begge blev oprettet herinde d 29.06.2002
Det er vel heller ikke helt tilfældig.

Da jeg for længe siden oprettede mig som bruger herinde var Kandu et rart sted at være,og sådan håber jeg også på at det bliver igen,jeg har i den sidste stykke tid opholdt mig ude på sidelinjen og kun kommet med en bemærkning her og der,da det er svært at holde sig helt væk herinde fra
Men jeg håber og tror på at kandu igen bliver som det var for længe siden NEMLIG AT RART STED AT VÆRER FOR ALLE, at man kan stille spørgsmål og kommenterer denne uden at blive rakket ned både fra højre og venstre

Så min kære ven Summer
Du har også været med herinde ret længe,så du er en af dem der ved hvad jeg taler om,du skal absolut ikke forlade Kandu da du er en af dem der er kommet med ret gode svar og kommentarer herinde,så bliv her.
MVH og en forsat god dag til alle
Brian

Kommentar
Fra : nocom

Dato : 25-09-02 11:49

Hej igen Summer.
Lige over. Så længe du ikke snyder, deltager du jo heller ikke. Som sagt, er jeg enig i, at det er træls, at nogle misbruger systemet her. Og det burde der egentlig gøres noget ved. Men mht. kævleriet i almindelighed, tror du ikke, man dér kunne ignorere det ihjel? Jeg tænker bl.a. på én, jeg gider ikke nævne navne, men én der har et begyndelsesbogstav sidst i alfabetet. Med en total ignorering af disse, tror jeg, de mister interessen for at komme med deres småtbegavede indslag. By the way, hvis alle normale forsvinder herfra, bliver det jo en tumpegård, og hvad så med de arme nye stakler der kommer hér uden at vide råd. Burde vi andre,(ja dem mener jeg trods alt at være én af), da ikke blive for at holde standarden oppe?
Mvh
Nocom

Kommentar
Fra : summer

Dato : 25-09-02 12:57

Tak for et par gode indlæg fra nocom og briani.
Jeg blev nok lidt vel vred, da jeg læste din kommentar til Parkenns 24-09-02 10:30, hvor du skrev linket til ks9000.
Fortsat god dag til jer begge
summer

Accepteret svar
Fra : Rellom

Modtaget 575 point
Dato : 25-09-02 15:11

Hej alle

Efter min mening er denne diskussion ved at køre temmelig meget af sporet. Jeg finder det derfor nødvendigt med et kort sammendrag af, hvad der er foregået:

Knud (ks9000) åbner med et "spørgsmål" om, at han - stadig - er træt af visse personer her på kandu og nu - igen - vil skilles.

Et minut efter lægger Grethes et formodet svar, hvori hun erklærer sin fulde forståelse for Knuds synspunkt.

Jeg lægger en kommentar, som handler om mit eget forhold til kandu.dk. Min bagtanke hermed er at åbne op for, at også andre fortæller om deres forhold til dette forum.

Parkenss giver udtryk for, at også hun er afhængig af kandu. Så min bagtanke bærer tilsyneladende frugt.

Men ak, så kuldsejler projektet: Briani kommer med en kommentar om, at det er aftalt spil at Grethes skal have pointene.

Dette følger Summer op med en mistænkeliggørelse af Grethes historik.

Og FØRST DEREFTER giver Knud udtryk for, at han rent faktisk har tænkt sig at give Grethes pointene: ikke efter aftale med hende, men fordi han sætter megen pris på Grethes og hendes indsats her på kandu.

Men beviser det, at han OGSÅ OPRINDELIG havde tænkt sig at give Grethes pointene? Efter min mening nej! For eftersom han FORUD er blevet beskyldt for snyd, er det da den eneste værdige måde at reagere på.

Og selv om han rent faktisk allerede fra starten havde tænkt sig at give Grethes pointene, beviser det så, at der er tale om snyd? Her må svaret stadig være nej. For den omstændighed at han foretrak Grethes svar, da han første gang lod sig skille fra kandu, udelukker da ikke, at han også kan foretrække hendes svar i anden omgang.

Selvfølgelig kan man heller ikke udelukke det modsatte: at der rent faktisk èr tale om snyd og humbug. Men der er så meget, man ikke kan udelukke, og jeg vil derfor gerne med store bogstaver præcisere mit standpunkt i den sag:

JEG MENER IKKE, MAN SKAL ANKLAGE ANDRE BRUGERE FOR SNYD MED POINT, SÅ LÆNGE MAN IKKE HAR KLOKKEKLARE BEVISER FOR SINE PÅSTANDE.

Disse klokkeklare beviser har hverken Briani eller Summer leveret, og derfor burde Summer og Briani have holdt deres mistanke for sig selv.

De bedste hilsner
Rellom

Godkendelse af svar
Fra : ks9000

Dato : 25-09-02 16:23

Der har godt nok været gang i den, og jeg har fulgt diskussionen med meget stor interresse.

Selvom jeg lagde op til at Grethes skulle have point, så får du Rellom dem. Især fordi du med dine indlæg var med til at at højne kvalititen af Kandu.

Men I skal alle have tak for jeres indsats, den var go', selvom jeg ikke altid var enig med jer. Men det er jo også "tilladt" ikke at være det.

Nu ved jeg så ikke hvordan jeg skal gøre mine hoser grønne overfor Grethes - men jeg tror bestemt ikke, jeg vil gøre det på den aktuelle måde. *S*

Ha' en god dag.
Knud

PS
Og lad så være med at komme efter mig, fordi jeg så sent som for en time siden, har sendt et forslag til besvarelse et andet sted på Kandu. Man har vel lov til at ændre mening, ikke venner? (LOL)

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 25-09-02 18:15

Hej Knud

Tak for komplimenten, men hvad mener du med, at jeg VAR med til at højne kvaliteten?
Jeg er her skam stadigvæk.
Nå ja, selv er du selvfølgelig holdt op.
Men det ændrer sig forhåbentlig.

KANDU er nemlig bare KRÆS.

Upopulær kan man jo altid blive, hvis man udtrykker sin oprigtige mening.
Men hva´ så!!!
Så´n er livet - i hvert fald menneskelivet.

De bedste hilsner
Rellom

Kommentar
Fra : ks9000

Dato : 25-09-02 18:43

- jeg skrev "var", fordi jeg anså mit spørgsmål/indlæg for afsluttet. Ikke fordi jeg tror, at du ikke er det fremover.

Hilsen Knud

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 25-09-02 19:41

Okay, Knud, men mit afsluttende indlæg havde nu mere til formål at få DIG til at fortsætte.
Jeg sætter nemlig megen pris på din indsats. Ikke mindst nyder jeg, at du er i stand til at
udtrykke dig på et klart og velformuleret dansk.

At du i så henseende rager noget op over gennemsnittet, kan jeg forhåbentlig godt tillade
mig at mene uden dermed at fornærme andre brugere.

De bedste hilsner
Rellom