/ Forside/ Interesser / Helbred / Slankekure / Spørgsmål
10  briani 560
Motionscykel ?
Fra : bruuno117
Vist : 2022 gange
100 point
Dato : 11-05-05 11:57

Hej jeg sidder her og skal til at tabe mig, og er derfor kommet på et kursus, hvor vi fokuserer på at komme i form til arbejdsmarkedet. Stedet har et par ældre motionscykler, af mærket Tårnby Trim 1001, men manualerne er blevet væk, og vi vil gerne finde ud af hvor meget vægt sådan en fætter egentlig kan holde til. Hvis der er nogen der ligger inde med disse oplysninger, vil jeg meget gerne høre fra jer ;)

Kommentar
Fra : tukols

Dato : 11-05-05 13:31

http://www.taarnby-cykler.dk/motion.html

Ovenstående link er til Tårnby's hjemmeside. Hvis du mailer til dem, vil du garanteret få svar på din henvendelse.

Hilsen tukols

Kommentar
Fra : tukols

Dato : 11-05-05 13:40

Hm.......kan se der er ikke meget "kontakt" her. Du skal ud og finde nærmeste forhandler, og henvende dig der.
Dårlig service!

Kommentar
Fra : bruuno117

Dato : 11-05-05 13:55

Ja, jeg har været der, og jeg tænkte nøjagtigt det samme ;)