/ Forside/ Interesser / Fritid / Film / Spørgsmål
10  granner01 2400
"Venner"
Fra : Olemanu6666
Vist : 413 gange
200 point
Dato : 11-05-05 11:49

Søger en mulighed for at købe den komplette DVD boks med Venner. (33 dvd'er)

Har været i mange butikker i DK, men den koster kr. 2000,-

Hvor kan man købe den på nettet med danske undertekster?

Har forsøgt: Ebay, Kelkoo osv., men der koster det næsten det samme.

Håber på hjælp.

Mvh.

Kommentar
Fra : ampere

Dato : 11-05-05 12:13

www.dvdshoppen.dk har den komplette DVD boks med "Venner" og koster 1.939 kr.

Bilka, Fona m.fl. har i perioder haft de enkelte DVD'er på tilbud, men jeg kan ikke huske prisen.

Mvh. AMP

Kommentar
Fra : Olemanu6666

Dato : 11-05-05 12:34

Jeg skal lige nævne at jeg ønsker oplysninger på steder hvor det er billigere end kr. 2000,-

Ellers tak ampere

Kommentar
Fra : Backtee

Dato : 11-05-05 13:47

Du må nok erkende at det er prisne hvis du gerne vil have hele boksen OG med danske undertekster

Kommentar
Fra : jqb

Dato : 11-05-05 13:55

Netto har haft den på tilbud til 1500 kr. - jeg tror de har haft det et par gange, så det har de måske igen på et tidspunkt.