/ Forside/ Interesser / Rejser / Camping / Spørgsmål
10  ans 800
Teknisk data over mover til CV
Fra : mussen1111
Vist : 459 gange
200 point
Dato : 11-05-05 08:18

Er der nogle der har tekniske data over motor størrelser samt gearing forholdet og evt. nogle closeup foto af en mover til campingvogn.
(Euro mover II ell. lignende) samt rulle diameteren på den rulle der går ind på hjulet.

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 11-05-05 08:39
Kommentar
Fra : mussen1111

Dato : 11-05-05 09:04

Jeg troede dette var forum hvor man kunne stille spørgsmål og evt. få et svar man kunne bruge.
Jeg havde ikke forventet at det var hjælp til at skrive nogle ord i en søgemaskine, for det tror jeg godt jeg kan finde udad.
Men hvis du ser en af siderne der har de data jeg søger vil jeg gerne have adressen ellers har det ingen interesse.

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 11-05-05 18:09

Men dog, jeg kan jo ikke viske den ud igen, men så lad være at trykke på den, og brug en af det andre løsninger.

lige som dig, ved jeg ikke hvad/hvor det findes, men det, var jo nu også bare et forsøg på hjælp.
et firmamærke ville have hjulpet.