/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Aflytning af mobilen
Fra : ss8878
Vist : 475 gange
200 point
Dato : 10-05-05 20:58

Hej!
Hvordan aflytter man en mobiltelefon?
Jeg ved godt det er ulovligt og imod en hel masse paragraffer, men jeg har brug for at vide hvordan og ikke en tale om moral og etik.

Så... Hvis i har nogle gode ideer som faktisk også virker så skriv!

Accepteret svar
Fra : alimak

Modtaget 210 point
Dato : 10-05-05 21:26

Her kan du købe en mobiltelefon som du bare kan ringe op, og da kopler den på mikrofonen lydløst så du kanhøre althva der siges.:http://www.spyzone.dk/group.asp?group=12
alimak

Kommentar
Fra : Flash77

Dato : 10-05-05 21:29

Du skal bare købe TDC - så får du fuld kontrol over centralen som samtalen går igennem og så kan du bare aflytte løs.

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 10-05-05 21:47

Det er ikke nogen nem opgave.....umulig for dig og mig ??

http://www.dkscan.dk/
http://www.dkscan.dk/faq.htm#Aflytning

mvh
jakjoe

Kommentar
Fra : USJ9

Dato : 10-05-05 22:07

Bliv politibetjent, så har du alle muligheder. Der findes et utal af muligheder inde for denne branche. Der lyttes formentlig i rigelige mængder på personer med den indstilling, du har til det danske retssamfund......

Man undres over sådan et spørgsmål... - Ps. ideen virker

Kommentar
Fra : ss8878

Dato : 17-05-05 21:15

Til USJ!

Prøv engang at læse spørgsmålet igen... Spild af tid at skrive en kommentar til mig.

Ps. Der er mange ting man undres over her i livet

Godkendelse af svar
Fra : ss8878

Dato : 31-05-05 18:05

Tak for svaret alimak.