/ Forside/ Interesser / Fritid / Foto / Spørgsmål
10  Nordsted1 2955
Kursus i brug at digital kamera. hvor??
Fra : onetime
Vist : 659 gange
200 point
Dato : 10-05-05 19:22

Nogle som ved hvor man kan deltage i kurser i brug af digitalkamera i storkøbenhavn???

Accepteret svar
Fra : emesen

Modtaget 200 point
Dato : 10-05-05 20:32

Prøv at snakke med de mennesker her:
http://www.fotokritik.dk/?x=/kritik.html_pic=141805

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 10-05-05 20:42

Jeg ville nok selv starte med bøgerne, eller film fra forlaget Libris http://www.libris.dk/
Vælg "Grafik/Foto" fanen i menuen øverst http://www.libris.dk/forside.asp?forsideid=145
Hygge...
Søren

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 10-05-05 20:43
Kommentar
Fra : emesen

Dato : 10-05-05 20:51

S-togstationerne har også de tynde hæfter med bl.a. fotografering. Jeg bruger selv de hæfter meget.

Kommentar
Fra : AG112

Dato : 10-05-05 23:08

DER ER NOGLE STEDER PÅ AFTENSKOLER, DE UNDERVISER I FOTO,

DER KAN MAN MEDBRINGE SIT EGET DIGITALKAMERA,
OG FÅ DET GENNEMGÅET, SAMT LAVE BILLEDER MED DET PÅ FORSKELLIG VIS.

PRØV AT SPØRGE PÅ DE SKOLER HVOR DER ER UNDERVISNING.

DE MODERNE KAMERA, KAN OFTE MANGE FLERE TING, END DET NÆSTEN ER MULIGT AT FINDE UD AF VED HJÆLP AF BRUGSANVISNINGEN.

GOD FORNØJELSE.

Kommentar
Fra : jom46

Dato : 12-05-05 23:52

Og hvis du ellers er til det, så findes der jo stadig aktive fotoklubber, hvor du kan udveksle erfaringer med andre på samme eller højere niveau. Måske kan du finde en klub, der interesserer sig for netop dit kameramærke.

Godkendelse af svar
Fra : onetime

Dato : 17-01-06 01:12

Tak for svaret emesen.