/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Andet multimedie / Spørgsmål
10  miritdk 2644
fejl i mediaplayer 10
Fra : berthaprop
Vist : 537 gange
120 point
Dato : 10-05-05 17:51

når jeg forsøger at se et klip fra nettet kommer min player med fejlkoden C00D11B3

Jeg tror selv at det har noget med min firewall at gøre, hvad mener i ?

Kommentar
Fra : epidedymittis

Dato : 10-05-05 18:20

prøv at formatter diskettedrevet.. det plejer at hjælpe.. Hvis ikke du har noget diskettedrev, så stik 2 kinesiske spisepinde ind i blæseren, når kabinettet er taget af. Når du har pindende til at sidde fast, starter du din pc, og vupti, blæseren begynder at larme så du tror det er løgn! Du må imidlertid udholde larmen, da du skal ind og formattere dit virtuelle diskettedrev, som du har dannet med deamontools. Musikken der kommer ud af det kan afspilles i brænderprogrammet nero. Herefter er du nødt til at formattere alle computere, samt brænde samtlige harry potter bøger der findes i en omkreds af 400m. Hvis en side fra en af disse bøger falder ud af bogen og bliver overset, kan det have alvorlige konsekvenser, og du bliver nødt til at starte hele lortet forfra.

Accepteret svar
Fra : arne.jakobsen

Modtaget 130 point
Dato : 10-05-05 18:30

Bertha -> Undskyld, men den slags idioter findes altså også på kandu.

Jeg tror at du har ret i din mistanke. Jeg bruger selv Mp10 og har aldrig oplevet problemet. Prøv for et kort øjeblik at slå din firewall fra, så finder jo ud af om det er den der laver lort. Husk at hvis du bruger Win XP-SP2 kan du have dennes firewall slået til uden at du er klar over det. Check også dette. Når begge er slået fra, burde det virke. Min XP-SP2-firewall ER slået til og det fungerer som sagt fint her. Hilsen Arne

Kommentar
Fra : berthaprop

Dato : 10-05-05 20:17

Kan ikke forstå det, for det har virket førhen med min firewall slået til. Jeg har iøvrigt Norman firewall

Kommentar
Fra : lars.dk

Dato : 10-05-05 21:01

Jeg tror måske at det er codec du mangler

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 11-05-05 08:39
Kommentar
Fra : kej55

Dato : 11-05-05 11:56

Prøv at skrive den kode i Google, så får du at vide hvad det betyder

Kommentar
Fra : epidedymittis

Dato : 11-05-05 13:30

Hvem er det der er idiot barne-arne?

Kommentar
Fra : epidedymittis

Dato : 12-05-05 18:15

Undskyld min uhensigtsmæssige optræden. Man gør så meget underligt under påvirkning af venner, peanuts og alkohol.

Godkendelse af svar
Fra : berthaprop

Dato : 26-09-05 18:47

Tak for svaret arne.jakobsen.