/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Hvilken mobil?
Fra : krasser
Vist : 400 gange
80 point
Dato : 10-05-05 15:59

Hej alle =)

Her på det sidste har jeg været på udkig efter en afløser på min gamle mobil!

Jeg har ikke andre krav til den andet end at den skal kunne tage hukommelseskort (Memory stick duo, mmc osv.. dog helst over 128 mb) og indeholde radio, kunne afspille Mp3 samt at den skal have kamera (dog helst over 1 mp). En af de telefoner jeg havde i tankerne var en s700i- men da den ikke kan tag mere end 128 mb memory stick duo, ville jeg prøve at finde et alternativ =)

Nogn forslag? på forhånd tak :)

Kommentar
Fra : Sygate

Dato : 10-05-05 16:51

Det er jo en smagssag, men med en Nokia går man aldrig helt galt i byen.

Se lidt nærmere på www.mobilpriser.dk hvis du da ikke allerede kender den

Sorter nokia efter priser uden abonnement for at finde Danmarks billigste model af den du syntes om.

Kommentar
Fra : gobling

Dato : 10-05-05 16:55

Hva med den nye sony erricsson K750i.. Det er sku en fed mobil.. Den har alt det nye i sig. Bla. 2MegaP cam.

Har set denne mobil i funktion.. Må sige at være det bedste jeg har set til dags dato.

Kommentar
Fra : rene2897

Dato : 10-05-05 17:54

En s700i, kan sagtens bruge memory stick duo, på mere en 128 mb. hvis du går ind på mobildebat.dk, vil du finde ud af at de faktisk kan tage helt op til omkring 1 gb.

Kommentar
Fra : krasser

Dato : 10-05-05 18:25

Har selv set mig fast på en k750i eller en w800i (specielt W800i) k750i skulle komme i løbet af næste uge:) men hva med w800i? nogn der ved det? Tak for jeres svar indtil videre :)

Kommentar
Fra : Ghettofamily

Dato : 11-05-05 09:08

W800 kommer ikke påmarkedet før august måned, indtil da må du "nøjes" med S/E K750.

Du kan bestille den ved næsten alle webmobilshopper, eller du kan også bestille den ved Telia og Sonofon, til ca 2200 med abb.