/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
Jog CDI
Fra : link12
Vist : 305 gange
75 point
Dato : 10-05-05 14:47

Hej..

Jeg har en JOG FS fra 98.. jeg har pillet skiven i varioen og den kører nu 50.. så vil jeg gerne have en cdi uden begrænsninger.. jeg køber så en hos protuna: http://www.protuna.dk/products.asp?c=37262710&n=19069419#xy
Jeg montere den og alle ledninger passer perfekt, men så vil lortet satme ikke starte.. den ligner total den gamle og alle ledninger er ens.. jeg monterede så den gamle oxo ville den godt kører igen.. nogle der kan hjælpe med mit problem?

Kommentar
Fra : gril

Dato : 10-05-05 15:51

der er vel ikke så meget at gør, den CID du har købt hos protuna er vel defekt

Kommentar
Fra : Martin_Svenningsen

Dato : 12-05-05 20:32

Hmm er der begrænsning i cdi'en på en jog... det troede jeg godt nok ik

Kommentar
Fra : kurtnyborg

Dato : 16-05-05 00:02

Send den tilbage og få dine penge igen.Du har ikke brug for en anden cdi for at køre hurtigere.Jeg har en Jog Fine Colection der kører 95 km med original cdi.