/ Forside/ Interesser / Fritid / Andet fritid / Spørgsmål
10  Klaudi 3672
fremskaffelse af tv program
Fra : amano
Vist : 180 gange
90 point
Dato : 10-05-05 13:21

Er det muligt at fremskaffe en kopi af et program der blev sendt på tv2 charlie mandag d. 9. maj, kl. ca 9.30 om kronprins frederik og marry i Thailand?
Min svigerfar fra Thailand overrækker her en gave til prinsen. Han ville blive meget stoldt hvis han kunne se det.

Kommentar
Fra : Sygate

Dato : 10-05-05 13:29

Du kan altid ringe til dem og høre om du kan købe en kopi af det. Det har jeg gjort for mange år siden af DR. Men mon ikke det ikke også kan lade sig gøre hos TV2?

Prøv her: http://omtv2.tv2.dk/kontakt/?bottom

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 10-05-05 13:56

Du kan hos næsten alle TV-kanaler købe et Videobånd med en kortere sekvens hvis du kan godtgøre en speciel interesse for sekvensen. Det kan du jo åbenbart. Den koster ca. 500 kr.
Drejer det sig derimod om et helt afsnit af en serie eller en film, er det ikke muligt.

Det er altså ikke sikkert at du kan købe en kopi af hele udsendelsen, det tror jeg faktisk ikke du kan. Men du kan købe et klip der indeholder den sekvens hvori din svigerfar optræder. Og det er vel også det der er meningen. Om du så synes at et kort klip er ca. 500 kr. værd er op til dig selv.

M.v.h. Arne

Kommentar
Fra : ans

Dato : 10-05-05 15:04

amano

Når/hvis du skriver til tv2 charlie, så begyndte udsendelsen kl 21.35

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 24-05-05 17:00

Hej igen amano. Fandt du ud af det?