/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Sata Harddisk - Sikker fjernelse af hard~
Fra : Douink
Vist : 673 gange
100 point
Dato : 10-05-05 05:27

Hejsa...

Jeg har en Sata harddisk til at køre single på min computer. den er sat til sata stik 1 på bundkortet og køre fint som marster med partition og det hele! Men jeg har bare et problem. Windows XP kommer konstant med ikonet ved uret (Sikker fjernelse af hardwere) og når jeg trykke for at se hvad jeg skal fjerne sikkert. er det min førstnævnte Sata harddisk som jeg køre som marster og som windows self også ligger på. hvorfor F******************** kommer windows med den skide ikon når jeg ikke bede om at få fjernet noget... er der hver gang jeg startet computeren!
Håber en kan hjælpe!

// Douink

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 10-05-05 08:51

Sikker fjernelse lyder nærmest som noget USB HD/hukommelseskort

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 10-05-05 09:37

Kører du med SP2? Min scanner står osse "dernede" til Sikker fjernelse efter jeg kører med SP2. Du kan jo prøve at sætte flueben i skjul Inaktive Elementer under processliniens egenskaber!

Kommentar
Fra : plb

Dato : 10-05-05 10:41

jeg har det fuldstændig det samme. grunden til det er at dit mobo understøtter Hotswap, det vil sige at i teorien kan du skifte harddiske samtidige me din pc er tændt. der er desværre ikke noget at gøre ved det!

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 10-05-05 23:57

Og hotswap bruges i forbindelse med RAID eller lager HD

Kommentar
Fra : Douink

Dato : 11-05-05 00:36

Det kan seriøst ikke passe at jeg er afhænig af at have den (Sikker fjernelse af hardwere) ikon til at stå der nede konstant! Jeg giver ikke op. jeg er vandt med at der kun er ganske få ting der konstant åbner ved uret. og jeg skal også nok få det skide ikon fjernet en dag :)
Ja jeg er desvære kommet til at instalere service pack 2.

Nu kommer min giga nørd makker i morgen. så må vi lige se om vi kan fixe noget. lader lige tråden stå til gode forslag og løsning hvis vi selv finder den :)

// Douink