/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
mIRC
Fra : RaB
Vist : 506 gange
50 point
Dato : 23-09-02 03:14

hvordan for man en channels til at køre heletiden?? det er noget med at man skal ha en bot til at blive på channels heletiden .. men hvordan gør man???

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 23-09-02 07:49

Under perform i options, skriver du "/join #channel"
Jeg håber at det var svar på dit spørgsmål.

/Husum

"RaB" <RaB.news@kandu.dk> wrote in message
news:RMtj9.17705$Qk5.848811@news010.worldonline.dk...
> hvordan for man en channels til at køre heletiden?? det er noget med at
> man skal ha en bot til at blive på channels heletiden .. men hvordan gør
> man??? os om at redde dine data lyder det som om du kører
>
> --
> Leveret af:
> http://www.kandu.dk/
> "Vejen til en hurtig løsning"
>

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 23-09-02 08:22

On Mon, 23 Sep 2002 01:14:13 GMT, "RaB" <RaB.news@kandu.dk> wrote:

>hvordan for man en channels til at køre heletiden?? det er noget med at
>man skal ha en bot til at blive på channels heletiden .. men hvordan gør
>man??? os om at redde dine data lyder det som om du kører

Hvis du skal have en bot på en kanal har du forskellige mulighed. Hvis
du f.eks. bruger quakenet så kan du få enten en Q-bot el. en L-bot. Se
på quakenets hjemmeside desangående.

På samme måde er der til mange af de forskellige net man kan bruge en
hjemmeside, hvor der bliver stillet bot's til rådighed. Men det
afhænger alt sammen af hvilket net du bruger i IRC.

Derforuden kan du hvis du f.eks. har adgang til en linux-maskine
downloade en egg-drop-bot som du så får til at køre på denne maskine.
Denne bot kan du så styre til at styre 1 el. flere kanaler for dig.

Google er din ven mht. at søge informationer vedr. egg-drop bots og
alt muligt andet os' selvfølgelig. :)
--
Tommy - http://www.verndroid.tk
Clan Encore - http://www.clan-encore.tk

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 23-09-02 12:49

Sorry. Jeg havde totalt misforstået spørgsmålet.

"Tommy" <verndroidSLET@hotmail.com> wrote in message
news:u4gtous58ro7knqf1pouphpcvocehu3bba@4ax.com...
> On Mon, 23 Sep 2002 01:14:13 GMT, "RaB" <RaB.news@kandu.dk> wrote:
>
> >hvordan for man en channels til at køre heletiden?? det er noget med at
> >man skal ha en bot til at blive på channels heletiden .. men hvordan gør
> >man??? os om at redde dine data lyder det som om du kører
>
> Hvis du skal have en bot på en kanal har du forskellige mulighed. Hvis
> du f.eks. bruger quakenet så kan du få enten en Q-bot el. en L-bot. Se
> på quakenets hjemmeside desangående.
>
> På samme måde er der til mange af de forskellige net man kan bruge en
> hjemmeside, hvor der bliver stillet bot's til rådighed. Men det
> afhænger alt sammen af hvilket net du bruger i IRC.
>
> Derforuden kan du hvis du f.eks. har adgang til en linux-maskine
> downloade en egg-drop-bot som du så får til at køre på denne maskine.
> Denne bot kan du så styre til at styre 1 el. flere kanaler for dig.
>
> Google er din ven mht. at søge informationer vedr. egg-drop bots og
> alt muligt andet os' selvfølgelig. :)
> --
> Tommy - http://www.verndroid.tk
> Clan Encore - http://www.clan-encore.tk

Kommentar
Fra : Donny

Dato : 29-09-02 23:37

Hvilket IRC netværk er der tale om her ?

Kommentar
Fra : McFish

Dato : 02-10-02 16:19

du gå ind på en channel hvor du kan få bots og snakke med en admin og få ham til at gi dig en bot ind på din channel ps. skriv til mig på e-mail hvis du har mere og spøre om

mail: rene@praestekjaer.dk

Kommentar
Fra : ZIKE

Dato : 03-10-02 12:02

Hvis vi snakker om brug af bot på Quakenet, er det temmelig enkelt at få en alm. eggdrop.
- Prøv f.eks. #nordicbots ... de har rigelig bots, på pålidelige servere.

Hvis du vil have de nævnte Q eller L bots, er det lidt mere besværlig.
L kan fås ved at have 4 ops i 2 timer. Så den requestes uden videre følger.
Q er en del mere problematisk: Der skal man have en acceptabel hjemmeside, og de nævnte 4 ops.

FAQ findes på: http://www.quakenet.org/
Request findes på: http://www.quakenet.org/request/

\\ZIKE