/ Forside/ Karriere / Job / Andet job / Spørgsmål
10  jakjoe 380
Sommerjob i England
Fra : Annebonde
Vist : 1237 gange
100 point
Dato : 08-05-05 22:39

Hey! Jeg vil så gerne til England og arbejde i sommer - enten på et pleje/ børnehjem eller noget med turister. Jeg er uddannet guide og har arbejdet som dette i snart 2 år....Men nu er det ikke lige England det er nemmest at komme til om sommeren, så jeg håber at I kan give nogle gode råd. Jeg har stor kendskab til jobbet som personlighjælper for handicappede personer samt job på plejehjem - skulle gerne læse til sygeplejerske eft. ferien! -TAK FOR HJÆLPEN -

Kommentar
Fra : lally

Dato : 09-05-05 12:00

hej Annebonde.

Her er måske en side hvor du kan få noget hjælp: http://www.eures.dk/

hilsen lally

Accepteret svar
Fra : Hexia

Modtaget 100 point
Dato : 10-05-05 18:21

Hej

Jeg vil anbefale dig at låne "Rejsebogen 2005". Den er skrevet af Georg Harmsen.
Jeg har selv arbejdet som frivillig på et plejehjem for handikappede i England gennem "The Leonard Cheshire Foundation". Jeg var så godt nok afsted i 3/4 år men måske tager de også folk som er intereseret i kortere ophold. Jeg ved der også findes noget der hedder "Winged Fellowship", hvor man arbejder på et feriecenter. Har dog ikke personligt kendskab til den organisation.
Mon ikke du kan finde noget på Nettet om de to organisationer?

Godkendelse af svar
Fra : Annebonde

Dato : 13-05-05 08:20

Tak for svaret Hexia, jeg har fundet en del om dem på nettet samt læst i bogen. Har talt med dem fra feriecentret og tager afsted d. 30.06.05 Så 1000- tak for hjælpen! Anne

Kommentar
Fra : Hexia

Dato : 13-05-05 18:21

Held og lykke!!