/ Forside/ Teknologi / Administrative / MS-Office / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 4373
Publisher!
Fra : syrena
Vist : 508 gange
100 point
Dato : 08-05-05 19:27

Jeg har 4 Publisher-hæfter, som jeg bladrer i ustandselig. Dog, jeg kan ikke finde årsagen til, at Billede>Tekstombrydning (den lille vovse) til nogle af mine billeder kun viser en miniboks, hvor kun FIRKANTET er mulig. Jeg holder meget af "Igennem", som man bedre kan flytte rundt med!
Kan nogen give mig en lille kursus?

Syrena

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 08-05-05 20:29

Prøv tekstombrydning: Rediger ombrydningspunkter, så kan du flytte billedet hen, hvor du vil.

MVH
Hanne

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 08-05-05 20:32

Jeg har lige været oppe at slås med publisher omkring ombrydning - men der er noget galt med min udgave.
Prøv at gå i hjælp og peg på selvstudium i publisher > klik på billedet > vælg ombryde tekst omkring billeder.
Men jeg savner også den lille hund i firkanten, men det er måske kun i word at den er.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 08-05-05 20:57

Prøv lige:
lav en ny med guide>brochurer>vælg cirkler information>start guide >udfør
Hvis du har den samme så vises ombrydning af tekst rundt om et stillads.
og prøv så lige at sætte en clipart ind og ændre den til omkring objekt

Accepteret svar
Fra : hvaderikkeibrug

Modtaget 100 point
Dato : 08-05-05 21:17

Marker billedet. Gå op i "Formater". Der kan du vælge "Egenskaber for billedrude". hvor der er 2 muligheder for tekstombrydning. Du kan også vælge "Rediger uregelmæssig ombrydning", hvor du selv kan trække i punkterne, så ombrydningen bliver præcis, som du vil have det.

Godkendelse af svar
Fra : syrena

Dato : 10-05-05 11:51

Tak for svaret hvaderikkeibrug. Tak til alle andre også!

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 10-05-05 21:00

Ja jeg er ked af at jeg ikke kunne hjælpe som jeg havde lovet i et andet spørgsmål. (mit program virker stadig ikke godt nok)
Men det er da godt at "hvaderikkeibrug" kunne hjælpe så du er "kørende" igen.
Eyvind.