/ Forside/ Teknologi / Internet / Sikkerhed / Spørgsmål
10  molokyle 6481
Lær mig at hacke!
Fra : Hestespiseren
Vist : 574 gange
240 point
Dato : 08-05-05 15:58

Jeg vil gerne vide hvordan man Hacker. Ikke at jeg ar tænkt mig at gøre det, men vil bare gerne vide hvordan det foregår?

1.Hvad kræver det af udstyr?

2. Hvad kræver det af viden? (Emne)

3. Hvordan slipper nogen afsted med det?

4. links?

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 08-05-05 16:04

Læs her; hvad vi 'plejer' at svare : http://www.kandu.dk/dk/spg/44251

Altså :
Citat
Så sådan her på det (..jeg tror det var dét, technet prøvede at gøre klart for dig) :

Dit spørgsmål er lidt i samme boldgade, som hvis en nybagt knallertkører, der lige har taget knallert-kørekort, spørger :

Jeg skal til USA med nogle venner. Vi skal med Jumbo-jet til New-York fra Kastrup lufthavn. Jeg tænkte det kunne være sjovt at flyve dem til Australien istedet. Hvordan er det nu lige man styrer en Jumbo-jet og hvordan kommer jeg ind cockpittet og overtager første-pilotens plads?

Tag dog en IT-uddannelse menneske ...og opfør dig ordentligt og anstændigt, som du selv ønsker at blive behandlet

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : mulberry

Dato : 08-05-05 16:17

Det er at misbruge andres tillid, det er sikkert meget sjovt et lille stykke tid, men det vil før eller siden give dig problemer, i den helt store stil.
Kan kun tilslutte mig molokyle.

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 08-05-05 16:18

Hestespiseren er en drillepind.....ny bruger som starter med at spørge hvordan lærer jeg at hacke !!

Hvis ikke du selv kan finde ud af det....hvad jeg håber du ikke kan, så håber jeg heller ikke der er nogen der vil lære dig det.

Hackeri er en form for terrorisme, og det skal bekæmpes !!
Hvad er det du vil med det ?? Gøre andre mennesker kede af det ??
Skam dig, og find noget andet at bruge din tid på !!

mvh
jakjoe

Kommentar
Fra : dk

Dato : 08-05-05 16:23

besøg disse link på eget ansvar !!!

og let us know when you get busted...

Kommentar
Fra : konkurrencesvar.dk

Dato : 08-05-05 16:37

dk..... Du havde vel ikke tænkt dig at smide links.... vel !

Accepteret svar
Fra : natmaden

Modtaget 240 point
Dato : 08-05-05 17:02

En god brandmand, ved vel en masse om ildspåsættelse, uden at det gør ham til pyroman,
ellers ville han jo ikke vide meget om at bekæmpe det.
så for at undgå at blive hacket, må man jo selv vide hvad det går ud på.
Molo her vil ikke ikke være med i ordet 'vi',
men jeg vil da heller ikke lære andre at lave hakker i en 747
emnet at 'hacke' er dog lige så vidt som du citerer,
og spørgsmålet kunne lige så godt have været, hvordan laver man mad.
og så kunne svaret jo have været, man tager 40kg elefantfod, 300løg, og 120 liter vand.
blander det hele i en gryde, og lader det simre i 3½dag.
Ps. Inden nogen begynder at afprøve opskriften , vil jeg lige nævne at elefanter kan være svære at få fat i, og der er importforbud året rundt.

http://www.google.dk/search?hl=da&q=hackers+guide&btnG=Google-s%C3%B8gning&meta=

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 08-05-05 17:07

hov min ven fra zuloland, fortæller mig at der også skal et 10kg peberfrugt i, og at ung elefant er bedst,, men giraflår skulle også kunne bruges. siger han.

Kommentar
Fra : severino

Dato : 08-05-05 17:13

Tak for mad "natmaden" - Jeg tror jeg spiser hjemme!

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 08-05-05 17:16

Spørgsmålets overskrift:

Citat
"Lær mig at hacke!"

Det var det jeg reagerede på

Du skriver bagefter, at du bare vil vide hvordan og hvorledes det udføres....

Ja, egentligt et uskyldigt spørgsmål, men der kunne være svage sjæle som sad og læste med.

Din overskrift siger noget andet, end det du siger du vil !!
Hvad skal jeg tro på ??

mvh
jakjoe

Kommentar
Fra : dk

Dato : 08-05-05 17:23

>>konkurrencesvar.dk
en god hacker kan se linkene................

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 08-05-05 17:28
Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 08-05-05 17:46

her kan læres en del, bla. sprog
http://www.elhacker.net/
serverino-> der er ellers regnbueis til dessert

Kommentar
Fra : severino

Dato : 08-05-05 17:54

Så kommer jeg når I har spist hovedretten!

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 08-05-05 17:57

Me 2

..er der også vafler ?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 08-05-05 18:07

bare tag airbussen fra billund , så får du adressen senere, og jeg skal da nok holde isen på køl

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 08-05-05 18:10

Ja Molo, der er wofflers til, adressen kender du jo, den er issi

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 08-05-05 20:30

natmaden -> Du er vel klar over hvad 'vafler' betyder på Ama'rkansk ???

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 08-05-05 21:21

nøh , jeg kan kun fredriksbergsk
Men jeg kan nu også bedst lide det rød/hvide på regnbueisen,
så kan du få den brune rest-stribe

Godkendelse af svar
Fra : Hestespiseren

Dato : 09-05-05 08:26

Tak for svaret natmaden.

Kommentar
Fra : Hestespiseren

Dato : 09-05-05 08:29

dk--->
Citat
>>konkurrencesvar.dk
en god hacker kan se linkene................

Er det kun fordi du glemte dine links? For jeg kan ikke se nogle links ud af sammenhængen. Men en god hacker er jeg jo heller ikke, siden jeg har oprettet dette spørgsmål.

Men nu tror alle straks jeg skal i gang med at hacke mig ind ulovligt alle mulige steder. Jeg er bare nysgerrigt anlagt, og vil gerne vide hvad det er der gør at folk kan få adgang til andres ting. Så er man vel mere beskyttet imod det.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 09-05-05 09:08

Jeg håber du også kunne bruge mit svar : Tag dog en IT-uddannelse menneske...

Det er nok den letteste vej 'ind' i systemerne

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 09-05-05 09:57

Molo dog, livet er da en uddanelse i sig selv