/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Reggae-dance sang???(400 point værd)
Fra : Kazistuta
Vist : 494 gange
50 point
Dato : 08-05-05 13:25

Jeg har et gammelt 80'er-90'er medley, hvor et af numrene, som er mixet kortvarigt ind, er helt vildt charmerende at høre på. Da det er et medley, er jeg lidt i tvivl om, hvilke passager, som hører med til nummeret. I hvert fald synger rasta-sangerinden "hey bad boy, i wanna make you smile...hey big boy, come play with me for a while", hvorefter den klassiske 90'er rundgang (i dette tilfælde Em-Am-D-Em) på keyboardet, hvor der bliver rastafari-rappet meget utydeligt hen over vers/omkvæd. Jeg ved godt, at det er svært at finde noget ud fra, så derfor har jeg uploadet brudstykket fra medley'et, som man så kan høre:
http://s34.yousendit.com/d.aspx?id=10QRCIZHVUXFM18430RIDR48ZR

Jeg håber meget, at der er én som kan hjælpe

Kommentar
Fra : coincident

Dato : 28-05-05 11:13

Hej kunne ikke høre brudstykket men tror det er med Fugees...

Kommentar
Fra : Kazistuta

Dato : 12-12-05 20:36

Jeg har stadig ikke fundet svaret på dette spørgsmål, så jeg har uploadet medleyet igen...kan nogen hjælpe nu?

http://s57.yousendit.com/d.aspx?id=0KFH48R6KI6TF3FUFT1YX1NSBJ

Kommentar
Fra : Kazistuta

Dato : 12-12-05 20:39

Nåja, sangen spilles fra ca. 3.16 til 4.33.................

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 13-12-05 09:55

Jeg er godt nok meget i tvivl, men det første der falder mig ind er - MC Hammer???