/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
fs1 med cbr 600 motor!! :)
Fra : jeansgade
Vist : 427 gange
500 point
Dato : 07-05-05 19:09

Er der nogle der kan huske cady`en ?

det var sku en dejlig knallert, med sin lille frække udstødning og fodbremsekoblingen.
Den lille tøffer der bare kunne køre, den lille tøffer man altid kunne regne med, trods det extreme ringe moment.
Altid klar. Altid tændt, bare man kunne huske Cadyen!

Nej vel.

er der nogle her der er, "medlem" af cadyklubben ?

Nemt tjente Points også tjalle H

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 07-05-05 19:29

nej

Kommentar
Fra : dova

Dato : 07-05-05 22:33

Ka' da sagtens huske Cadyen,den er fra da jeg selv var ung sidder netop og kigger på 4 billeder af de forskellige modeller, i et nummer af MC-revyen fra 1975.
Dengang kostede den billigste Cady M1: 1196,- og den dyreste 1598 ( men det var også luksusmodellen med teleskopgaffelben og teleskopfjedring bag på de billige var der ikke affjedring på.

Men kender ikke nogen klub, og har ikke selv haft sådan en.

mvh dova

Kommentar
Fra : dova

Dato : 07-05-05 22:54

ØH
forresten hvor kommer det med cbr 600 motoren ind i billedet

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 07-05-05 23:53

Kan kun svagt huske den, men du må jo sende billeder ind til:
http://home20.inet.tele.dk/vka/
VH Palle Hansen
PS: Jeg kan nu heller ikke se ligheden med hverken Yamaha Fs1 eller en 600cc motor?