/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Flere profiler, hvorfor?
Fra : tokeren
Vist : 566 gange
20 point
Dato : 07-05-05 15:31

Jeg har bemærket, at flere Kan-du-brugere har mere end én profil. Af hvilke årsager har I det? Er det personlighedsspaltning (sagt i al morsomhed, så undlad de mugne svar) eller hvad er det der sker, når man ikke har nok i en profil?

jo jo..jeg er skam bare nysgerrig - ser frem til mange mange svar...fra diverse - og måske alligevel ikke - kan-du'ere.

Mvh Tokeren

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 07-05-05 15:33

Nogle kan jo lide at klæde sig ud? Kan det være det?

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 07-05-05 15:34

tokeren - det tror jeg ikke nogen med dobbelt profil uvilkårligt vil svare på

(jeg kan heller ikke lige se hvad man skal bruge det til da -hmmmm )

MEN... der kan jo være tale om nogen der bruger samme pc og vil have tingene adskilt - ikk´ ???

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 07-05-05 15:38

Jeg har fulgt med i mange forskellige tråde og har også undret mig over de "vrede" ordkløvere der er iblandt os "kan-du'er og er kommet frem til det som de skændes allermest over - POINTENE - Det er fordi det drejer sig om at få flest point.
Der er nu også mange kan-du'er der er meget seriøse og kommer med mange konstruktive svar på alverden og bliv endelig ved med det

Med venlig hilsen
Fijala

Accepteret svar
Fra : Klumme

Modtaget 30 point
Dato : 07-05-05 15:38

Jamen Tokeren

Et ubegavet modsp. Hvorfor ikke??

Vi er da osse i det daglige forskellige afhængig af hvem vi kommunikerer med. Er du til ansættelsessamtale, eller snakker du med kassedamen i Netto, mv. så er det da helt almindeligt at vi gebærder os forskelligt, altså har flere profiler.

Herinde kan man jo have samme lyst... nemlig at være lidt forskellig afhængig af hvem man kommunikerer med og i hvilken sammenhæng, og man kan jo osse ha lidt lyst til at drille nogen, som ind i mellem kan være skide sjovt, specielt når de hoppe med begge ben LOOOL

Samtidig skal det nævnes, at det ikke er i strid med Kandus "Forfatning", når det blot ikke bruges til denne meget alvorlige og dybt kriminelle pointsvindel LOOL

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 07-05-05 15:40

Når man har flere profiler kan man jo starte et spørgsmål under én profil, derefter logge på som en anden, besvare spørgsmålet og på den måde tildele sig selv point. Man kan også i en debat give det indtryk at mange andre deler ens holdning til spørgsmålet selv om det kun er ens egne alias'er.

P.S.: Jeg har KUN én profil.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 07-05-05 15:41

klumme - helt ærligt - det er jo bare id´s - sålænge nogen ikke vil kendes personligt - så er det da hip som hap ( æv et eller andet sted føler jeg du har ret - men det nægter jeg at medgive dig )

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 07-05-05 15:43

Jeg vil gerne svare.

Kig lige i min profil.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 07-05-05 15:44

Jeg vil også svare.

Kig lige i Emesens profil.

Kommentar
Fra : Poptimist

Dato : 07-05-05 15:46

Dova; jo.. men jeg taler om alle med flere profiler. Der er jo nogle der åbenlyst skriver det i deres profil, og som ikke gør det for at give sig selv point og så videre.
Når du skriver
Citat
MEN... der kan jo være tale om nogen der bruger samme pc og vil have tingene adskilt - ikk´ ???

Hvad mener du så med det?

Klumme; jo vi er forskellige, men når jeg taler med kassedamen i Netto eller taler med min mor er jeg da ikke klædt ud som en anden. Vi kan da godt være forskellige uden at skabe forskellige profiler. Du kan da sagtens drille og være Klumme.

Tænker nu at det måske er fordi man ikke tør stå ved det man siger .. så logger man bare på som en mindre seriøs profil? :)

mvh Tokeren

Mvh Tokeren

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 07-05-05 15:46

emesen alias Eyvind. Det forklarer ikke noget som helst.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 07-05-05 15:47

Det behøver du sandelig heller ikke meritdk - det er rigeligt at vide at jeg har det. Samtidig kunne jeg jo beviseligt gøre din ord til skamme: "det tror jeg ikke nogen med dobbelt profil uvilkårligt vil svare på

Bemærk lige AJ's indlæg - det eneste den er fikseret på, er de skide point, hvormed han måler sin succes i livet. Samtidig gør han meget ud af at fortælle, at han kun har een profil, selv om vi så udmærket ved at han har flere, for netop at kunne støøtte sine egne synspunkter, hvad der sandelig osse er nødvendigt LOOOOL

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 07-05-05 15:51

Citat
Fra : arne.jakobsen    Dato : 07-05-05 15:46
emesen alias Eyvind. Det forklarer ikke noget som helst. [Nørd, i tvivl!]

Rigtig set Arne..........................

Kommentar
Fra : dova

Dato : 07-05-05 15:55

Citat
Dova; jo.. men jeg taler om alle med flere profiler. Der er jo nogle der åbenlyst skriver det i deres profil, og som ikke gør det for at give sig selv point og så videre.

Hvad mener du med det ??

Jeg har fandme kun en profil, for jeg behøver ikke falske profiler for at snyde, og er heller ingen kylling, så jeg tør godt sige min mening uden en dækprofil at gemme mig bag

Kommentar
Fra : Poptimist

Dato : 07-05-05 15:55

Emesen aka Eyvind; Hvorfor har du to? Du har jo slet ikke svaret. Og det er netop en profil som din jeg tænker på.. du lægger i skjul på at du har to profiler.. (måske flere!??) [hør]

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 07-05-05 15:56

emesen - at du viser du har to profiler forklarer jo ikke hvorfor

Klumme - hold så op med at kro dig

poptimist - mener selvfølgelig at for eks. mand og kone har hver sine interesser og ikke vil have samme profil - etc .....

tokeren "Jeg har bemærket, at flere Kan-du-brugere har mere end én profil." - hvordan har du bemærket det egentlig og hvorfor går du op i det ?????????

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 07-05-05 15:59

Ja tokeren

Nu vælger du lige de to personbilleder... din mor og kassedamen, men bild mig ikke ind, at du er fuldstændig ens uanset hvem du kommunikerer med og i hvilken situation. Hvis du alvorligt tror det, så kan jeg fortælle dig, at det er du ikke, men at du blot ikke er klar over det.

At der så er nogen der dyrker det mere eller mindre bevidst er så en anden historie. Personligt synes jeg det er farverigt og muntert, men at det selvfølgelig under visse omstændigheder kan være problematisk i det virkelige liv.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 07-05-05 16:00

Har tokeren så flere profiler?

Poptimist har du flere profiler

Kommentar
Fra : tokeren

Dato : 07-05-05 16:07

Miritdk, Jeg lavede en ekstra profil idag, for at tjekke om andre kunne se min E-mail adresse og andre oplysninger. (den nye hed poptimist) og jeg kan allerede se at det kan jeg ikke styre.. for de svar jeg skrev som skulle være fra min faste profil kom fra poptimisten. Så nu sidder Dova og bander... fordi jeg så også troede at det var hende der havde skrevet det citat som rent faktisk var fra dig.

Jeg tænkte så at nu hvor jeg havde lavet en ekstra profil... så kunne jeg ikke se hvad jeg nu skulle bruge den til. Og derfor ville jeg høre andre ad, som eksempelvis Eyvind/Emesen, hvorfor de har flere end en.

Dova; nedenstående som så ud til at være fra poptimisten men som var underskrevet Tokeren var ikke slet ikke til dig... ups! og det var slet ikke nogen hentydning til at nogen skulle snyde.
Citat
Dova; jo.. men jeg taler om alle med flere profiler. Der er jo nogle der åbenlyst skriver det i deres profil, og som ikke gør det for at give sig selv point og så videre.
Når du skriver
Citat:
MEN... der kan jo være tale om nogen der bruger samme pc og vil have tingene adskilt - ikk´ ???
Hvad mener du så med det?
Klumme; jo vi er forskellige, men når jeg taler med kassedamen i Netto eller taler med min mor er jeg da ikke klædt ud som en anden. Vi kan da godt være forskellige uden at skabe forskellige profiler. Du kan da sagtens drille og være Klumme.
Tænker nu at det måske er fordi man ikke tør stå ved det man siger .. så logger man bare på som en mindre seriøs profil? :)
mvh Tokeren

Har jeg fået rodet mig ud af det nu... (hvordan sletter man sin profil?)

Ans; ja.. og jeg kan ikke rigtig se hvordan jeg skal bruge til noget. Udover at jeg skulle dobbelttjekke hvilke informationer andre kunne se om mig... Tokeren.

Tokeren

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 07-05-05 16:09

nåe ja der også lige min >> emesen. << som er oprettet i et forsøg på at drille Ans, som dog var for snu og opdagede det.
Øh poptimist - tokeren er det den samme.
Her er så grunden til mine to profiler.
I et par vilde forsøg sammen med Molokyle oprettede vi en ekstra profil hver.
Eyvind og HM - og læg vel mærke til at de to ikke er superbrugere og derfor ikke kan modtage point (men masser af ære) og leverer heller ikke point til henholdsvis Eyvind og Molokyle.
Denne dobbelte profil kan og er også brugt til at lukke et spørgsmål som ingen svarede på ud over en enkelt spradebasse.

Kommentar
Fra : tokeren

Dato : 07-05-05 16:12

Klumme, jeg vil give dig ret i at jeg ikke er den samme person overfor kassedamen som jeg er overfor min mor. Men... jeg klæder mig dog ikke ud eller ændrer udseende, som der sker her, når man vælger at være forskellige profiler. Men igen.. dit svar er et godt bidrag --> man får lov til at gemme sig ved at have forskellige profiler... i en kan man være dum og en anden sød..osv?
Mvh Tokeren

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 07-05-05 16:12

nu lukker Eyvind i dette spørgsmål.

Kommentar
Fra : tokeren

Dato : 07-05-05 16:16

Eyvind; hvordan kan en dobbelt profil lukke et spørgsmål for en anden profil?

Poptimist (alm bruger oprettet idag... se forklaringen til miritdk)=Tokeren (den jeg altid bruger...)

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 07-05-05 16:26

Najjjjj for satan Tokerern LOOOL

Der er ikke tale om fysisk for eller udklædning.. her, fordi det ikke kan lade sig gøre og IRL er det kun helt ekstreme der klæder sig ud (Transer). Det vi gør er at antage en forskellig profil afhængig af, hvordan vi ønsker at andre skal opfatte os. Det er derfor vi i det hele taget er forskellige - jeg taler selvfølgelig ikke om udseende. Rockeren tager den rå bissede mine på og klæder sig truende, hvilket skal signalere at han er uovervindelig og vil skide dig et stykke. Præsten tager en kjole på som vi kender som ufarlig, folder hænderne og virker tryg, hvad der er hans opgave. Vi alm. dødelige anlægger en munter, en trist, en speedet attitude, you name it, afhængig af hvordan vi ønsker at signalere til vores med / modspillere at vi vil opfattes.

At dette skuespil så på en hylende komisk måde af og til går helt galt er bare så edder skægt. Specielt dem der tager sig selv meget alvorligt og har anlagt denne dybt impossante mine, er helt til grin, og det sjoveste er, at de fandme ikke selv er klar over det. Nå skidt nu med det - Lidt skuespiller er der vel i os alle, med mere eller mindre succes..... Skægt er det LOOOOL

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 07-05-05 16:29

Nå straks skal min fætter blande sig. Han er fandme så klog den nød

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 07-05-05 16:32

Det er da nemt at lukke et spørgsmål som en anden profil - det er bare at logge på med brugernavnet.
På grund af cookies bruger jeg også en anden browser.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 07-05-05 16:33

Kan måske lige tliføje hans klogskideri, at det gælder her som IRL, at man lovmæssigt eller af moralske grunde ikke bør antage en andens eller blot en profil, så man derved påfører nogen eller noget væsentlige tab, skuffer i aftaleforhold eller på anden måde gør uoprettelig skade.

På Kandu er det nok mest point og det lidt latterlige i at man kan have behov for at under støtte egne synspunkter der spille ind

Krummen (s fætter LOOL)

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 07-05-05 16:35

Du vrøvler emesen LOOL - Du kan da ikke lukke noget du ikke har startet LOOOL Har du fået Smørumkuller Din skuespiller

Kommentar
Fra : tokeren

Dato : 07-05-05 16:40

Klumme/Krumme; LOL Jeg kan så også forstå at det glipper med at få den rigtige profil til at stå som afsender. *G*

Emesen; kan Eyvind så lukke et spørgsmål som Emesen har lavet? Og kan andre lukke dette spørgsmål?

Tokeren

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 07-05-05 16:40

Jeg skrev:

Citat
På Kandu er det nok mest point og det lidt latterlige i at man kan have behov for at under støtte egne synspunkter der spille ind

Der skulle ha' stået: "På Kandu er det nok mest point og det lidt latterlige i at man kan have behov for at understøtte egne synspunkter der støder brugerne".

Skulle jo nødig snakke mig selv i mod LOOL

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 07-05-05 16:42

Tokeren... Vask lige hovedet i sprit og få neuronerne affedtet LOOOL

KUN DU kan lukke et spørgsmål DU har oprettet.

Kommentar
Fra : GraveKoen

Dato : 07-05-05 16:42

Jeg har flere profiler fordi jeg ikke kan stå inde for alle mine meninger. Nogle af mine meninger er så absurde at jeg ville få dårligt rygte. Men jeg vil alligevel ud med det.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 07-05-05 16:43

YES -

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 07-05-05 16:47

No -

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 07-05-05 16:49

Citat
Emesen; kan Eyvind så lukke et spørgsmål som Emesen har lavet? Og kan andre lukke dette spørgsmål?

Men Eyvind kan kommentere og dermed kan Emesen vælge Eyvind som accepteret kommentar.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 07-05-05 16:50

Nu skal jeg dælme hjælpe dig, for jeg vil så gerne ha' de 20 point (SNØFFFT)

Citat fra en Kanduklogskider af rang med flere profiler for at få point og understøtte egne tåbesynspunkter

Citat
Når du går ind på dit eget spørgsmål, vil du se at der over hver enkelt kommentar, helt ude til højre står
Accepter som svar. Du vælger den kommentar du synes har været til størst hjælp for dig. Så klikker du på teksten Accepter som svar. Du får så lov til, dels at angive ved et antal stjerner imellem 1 og 5, hvor godt du synes svaret var, samt at skrive en besked til den der svarede. Derefter trykker du på OK-knappen. Nu er dit spørgsmål lukket, den dygtige svarer har fået sine point, og spørgsmålet er lukket. En af fordelene ved at lukke sine spørgsmål er at andre der vil læse spørgsmålet og svaret, skal betale 10% af point-antallet for at læse det efter at det er lukket. Det betyder at hvis dit spørgsmål var til 100 point, koster det 10 point at åbne det efter at du har lukket det. Du kan dog max. få 50% af dine point tilbage på den måde. Men det betyder også at et 100 point spørgsmål kan ende med kun at have kostet dig 50 point.

Klumme den pointhungrende LOOOOOL

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 07-05-05 16:51

Ha ha - Så kom Klumme/Krummen altså alligevel og gav mig ret. Det sker squ sjældent.

Jeg skrev:

Citat
Når man har flere profiler kan man jo starte et spørgsmål under én profil, derefter logge på som en anden, besvare spørgsmålet og på den måde tildele sig selv point. Man kan også i en debat give det indtryk at mange andre deler ens holdning til spørgsmålet selv om det kun er ens egne alias'er.

Klumme skrev:

Citat
På Kandu er det nok mest point og det lidt latterlige i at man kan have behov for at under støtte egne synspunkter der spille ind

I øvrigt vil jeg da gerne have en liste over mine påståede mange alternative profiler. Det kunne da virkeligt være sjovt.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 07-05-05 16:52

Du skal ikke gi dem til Emesen eller Eyvind. De har så mange i forvejen, men jeg har ikke ret mange og skal jo måle min duelighed i point, sååå pleeeeaaase

Kommentar
Fra : tokeren

Dato : 07-05-05 16:56

Klumme; lader tråden hænge lidt endnu...

Jeg vil også gerne se budene på arne.jakobsens aliaser...

jeg har da selv et.. Svampearne eller arnesvamp... noget i den stil.. har jeg ret?

Mvh Tokeren

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 07-05-05 16:58

Lillearne - Du kender vel formuleringen:

Citat
Jeg hverken må eller vil bevise noget. I den slags forhold må man stole på en mands ord

Her er det specielt den sidste sætning der tæller LOOOOOOL

Kommentar
Fra : Rfou

Dato : 07-05-05 16:59

Dobbeltprofiler har en utrolig underholdningsværdi, og kan altid træke laaaange tråde, i mangel af seriøse debatemner.
Hvad skulle kandu gøre uden dem??

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 07-05-05 16:59

I jagten på point, gælder alle kneb! - mavekneb gælder for to

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 07-05-05 17:02

Det er nemlig lige hvad du har Tokeren. Godt set.

Han er ikke så klog at han kan camouflere sig godt nok LOOOL. Hen er tredimensionelt røntgenfotograferet, og gennemskuet på ethvert plan

Det kan virke som om, at han ind i mellem taler sig selv imod, men det er bare et sølle stunt for at førsøge på at vildlede os, og det lykkes ikke særlig godt

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 07-05-05 17:03

Ja helt klart point til Klumme som næsten (altså indtil nu) har talt pænt og fornuftigt i denne tråd.
Eyvind er totalt ligeglad med point.
Det er Emesen ikke men han har rigeligt med point.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 07-05-05 17:06

Åhhh Altså Emesen. Du er så rar.... Hvis Tokeren forbarmer sig, så er jeg en endnu bedre Kanduer end før. LOOL.

Hold du bare tråden åben Tokeren - der kan komme megen moro endnu

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 07-05-05 17:06

Tokeren - Nej du har ikke ret. De nævnte profiler er oprettet af andre brugere med henblik på at genere mig.

Der er lige dukket en ny op: svampe.arne

Der var også én der oprettede sig som arne.jacobsen for at genere mig. Læg mærke til c istedet for k i efternavnet.

Jeg fastholder at jeg KUN har én profil.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 07-05-05 17:11

Ja JA JA det er godt med dig arne

Det vil enhver profilsvindler da påstå. Hvor dum tror du lige Tokeren eller vi andre er.

Læg mærke til c i stedet for k LOOOOL AJ AJ AJ det er sgu for morsomt

Kommentar
Fra : tokeren

Dato : 07-05-05 17:12

arne.jakobsen; fint nok med mig.

Hvorfor tror du, at andre gider lave profiler for at genere dig?

Klumme; ja.. måske kommer der andre svar end dit og emesens

Tokeren

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 07-05-05 17:13

Skynd dig at give Klumme point - de pæne ord holder ikke ret længe nu.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 07-05-05 17:15

Emesen!!!!!!!!!

Nå Tokeren. Nu kan du få den paranoide AJ og hans mange profiler for dig selv. Jeg har andet og sjovere at foretage mig, og der skal ikke meget til før det er sjovere end profilarne. LOOOL

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 07-05-05 17:17

molokyle + Hm... + moderator ...et fedt.

ALT er mig

..mig, mig & mig

</>

Kommentar
Fra : tokeren

Dato : 07-05-05 17:19

molokyle; moderator.. kan du så slette profiler?

Tokeren

Kommentar
Fra : ans

Dato : 07-05-05 17:25

Det var jo trist for dig molo, at elykolom blev slettet

Tokeren fandt du så ud af, da du havde oprettet en ny profil, at du ikke kunne læse personlige data for Tokeren

Kommentar
Fra : tokeren

Dato : 07-05-05 17:27

ans, ja.. det kan man ikke som almindelig bruger.. men jeg ved ikke om man kan som superbruger.
Tokeren

Kommentar
Fra : ans

Dato : 07-05-05 17:30

tokeren

Hvis du nu søger på andre profiler, vil du kunne se det, der er "offentligt" for andre brugere.

Klik på min profil, de personlige data kan du ikke se

Kommentar
Fra : tokeren

Dato : 07-05-05 17:34

Ans, det er sandt... det ved jeg så nu...

Tokeren

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 07-05-05 17:37

Og dette står jeg ind for:
Citat
Ans er ikke nogen Hr. - men et damemenneske - så tal pænt

Kommentar
Fra : ans

Dato : 07-05-05 17:38

Kommentar
Fra : dova

Dato : 07-05-05 17:42

Tokeren
molokyle kan ikke slette nogen profiler, ikke engang sine egne, og det kan du heller ikke.

De eneste der kan slette nogen, er Teamet bag Kandu, og så skal det være ret slemt før nogen slettes.

mvh dova

Kommentar
Fra : tokeren

Dato : 07-05-05 17:46

Dova, tak... så du hvad jeg skrev til dig tidligere?

Tokeren

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 07-05-05 17:52

Hvis man spørger 'pænt' hos : service.@kandu.dk kan man sagtens få en 'overskydende' profil slettet

..men man kan ikke få slettet de spørgsmål profilen optræder i !!!

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : dova

Dato : 07-05-05 18:00

Ja, okay

mvh dova

Kommentar
Fra : hvaderikkeibrug

Dato : 07-05-05 18:03

Altså! Jeg kú' godt li' at vide hvordan man opretter en ekstra profil. Som I kan se har jeg et ualmindeligt tåbeligt brugernavn. Det var fordi jeg prøvede det ene efter det andet, da jeg startede, og alle var "i brug". Så opgav jeg at komme med og skrev i arrigskab hvaderikkeibrug - og vupti blev det accepteret.
Jeg har så siden prøvet at oprette et andet navn, men så fik jeg at vide, at den e-mailadresse, jeg havde opgivet var brugt før - ja, sæføli - men hvordan kan I andre så have to profiler.
Jeg er ikke ude på at have to profiler, bare en der ikke lyder så åndsvag.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 07-05-05 18:07

hvaderikkeibrug LOOL Godt Nick hihihi

Du starter da bare helt forfra med at oprette en ny ptofil og konstruerer et nyt nick der ikke er brugt før. Du kan ganske vist ikke slette den gl, men du kan lade være at bruge den.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 07-05-05 18:26

En profil = 1 email adresse. Løsning for 2 profilnavne ? Opret 2 emailadresser

Ps. Jeg har 3 profiler .og dermed 3 email adresser

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 07-05-05 18:43

Du starter med at flytte din profil til en anden mailadresse som du lige opretter.
Og sletter dine cookies
Så opretter du et bedre nick og bruger din normale mailadresse
Så glemmer du alt om det gamle nick.
Nu kan du fjolle rundt og modsige dig selv som molokyle gør.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 07-05-05 19:35

Molokyle ..... modsige sig selv. ???
Ja hov hov - det er han jo ikke den eneste der gør.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 07-05-05 20:37

Det er ikke mig emesen Det er Hm... den uvorne knægt

Man ved sgu aldrig hvor man har ham

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Hm...

Dato : 07-05-05 20:40
Kommentar
Fra : moderator

Dato : 07-05-05 20:42

[hør] molokyle & Hm... nu opfører I 2 jer lige anstændigt !!!

Moderator

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 07-05-05 20:43

Ja ja ja.... ska' nok

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : tokeren

Dato : 07-05-05 21:54

jeg lukker tråden.. med mindre I har brug for mere tid til at forlyste Jer med Jeres adskillige spaltede personligheder ???*G*
Tokeren

Godkendelse af svar
Fra : tokeren

Dato : 08-05-05 12:01

Tak for svaret Klumme.
Mvh Tokeren