/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
HJÆÆÆÆLP!!!!
Fra : Katana_AC
Vist : 306 gange
20 point
Dato : 06-05-05 23:50

Jeg kan ikke få min knallert til at gå i tomgang. jeg kan godt starte den op men jeg kan ik få fremdrift i knallerten eller få den i tomgang. Hvad er der galt? det er mine sidste 20 point jeg v d ikke er meget men vil i ikke være flinke at hjælpe mig?

Mvh. Kim Petersen

Kommentar
Fra : michael_30

Dato : 06-05-05 23:55

Fortæl din oplevelse fra start til slut.....

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 06-05-05 23:58

Model Osv tak
Mvh Sune

Kommentar
Fra : Katana_AC

Dato : 07-05-05 00:44

Jeg var ude og køre på min suzuki katana hvorved jeg hører et knas fra motoren som lige så langsomt dør ud. Når jeg så tænder den køre baghjulet lige så langsomt rundt når den står på støtteben. Når jeg så slipper gassen igen så slukker den.
Hvad er der galt???

Mvh. Kim Petersen

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 07-05-05 02:06

Det ku lyde som om en stempelring er knækket inde i cylinderen så den ikke kan lave den kompretion der skal til at trække
Mvh sune

Kommentar
Fra : michael_30

Dato : 07-05-05 08:47

Prøv at skille cylender og topstykke af, for at se om det ikke er stempelringene. Og tjek tændrøret.....

MVH. Michael

Kommentar
Fra : tomozy170758

Dato : 07-05-05 12:00

Hvis stempelringene er beskadiget, kan du være heldig at kunne nøjes med at skifte dem. Har cylinderen derimod fået ridser, kan du blive nødt til at anskaffe et nyt sæt cylinder + stempel + stempelringe. Det er vigtigt at du ikke kører videre med defekte motordele. Du kan derved risikere at fragmenter ryger ned i krumtappen og beskadiger denne. Hvis du er rigtig uheldig står du på næsen ved samme lejlighed..

Kommentar
Fra : gismo74

Dato : 16-02-06 03:57

kan også være lort i din kaburator,det havde sønnen i sin og da den blev pustet igennem gik den fint igen.