/ Forside/ Interesser / Rejser / Camping / Spørgsmål
10  ans 800
hvor kommer man af med en udtjent campin~
Fra : bastrup1
Vist : 826 gange
300 point
Dato : 06-05-05 19:58

efter at ha' haft en campingvogn til at stå i maaaange år som gæstehytte er det efter et par dages slid for både mand kone og bil lykkedes at få den frem til indkørslen - men hvem henvender man sig til for at få den skrottet ????????

Accepteret svar
Fra : computersmeden

Modtaget 310 point
Dato : 06-05-05 20:12

Jeg splittede min ad i mindre stykker og kørte det på genbrugen.
har du forsøgt at bort give den i DBA (den blå avis) kan måske bruges til legehus/hønsehus.

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 06-05-05 20:31

Det er typisk en landmand der gerne vil have en stående til børn/børnebørn til at lege i eller som gæstehytte.
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : penelope

Dato : 06-05-05 20:46

Hej
Det fremgår ikke hvor du bor men jeg ved at man kan komme af med den på Roskilde Jernværk for 600.- kr.
Jeg kender også en på Vejle kanten, hvor de skulle betale 800.- kr.

Kommentar
Fra : invisible

Dato : 06-05-05 21:42

Esbjerg havn tager den for 1,- kr. hvis der er plads for alle de andre biler og campingsvogne som ligger der

Husk lige at fjerne evt. stelnummer.

Kommentar
Fra : invisible

Dato : 06-05-05 21:42

Esbjerg havn tager den for 1,- kr. hvis der er plads for alle de andre biler og campingsvogne som ligger der

Husk lige at fjerne evt. stelnummer.

Kommentar
Fra : ferik

Dato : 07-05-05 10:56

sæt den til salg i GUL og GRATIS og andre steder
der skal nok være nogen der vil give 100-kr for den

Godkendelse af svar
Fra : bastrup1

Dato : 15-05-05 22:45

Tak for svaret computersmeden.
   hej - har splittet den ad i atomer - sorteret - og kørt flere læs på genbrugsstationen - bliver nok færdig engang (sku' måske ha' en større trailer) *SS*