/ Forside/ Interesser / Fritid / Fritidssejlads / Spørgsmål
10  transor 1030
bmw bådmotor
Fra : 26xx
Vist : 2184 gange
60 point
Dato : 22-09-02 04:38

Er der nogen der ved hvor man kan servicere en bmw motor på 7hk? så vidt jeg ved er den ikke på markedet mere, er det overhovedet muligt at skaffe reservedele mere. hilsen Bent.

Kommentar
Fra : aiolos

Dato : 05-12-02 08:21

Du får deler i Tyskland og Canada. http://www.navalis.de/ www.bmwmarine.net

Kommentar
Fra : Jens_Kirk

Dato : 30-01-03 10:12

Efter hvad man hører er disse mindre BMW motorer ikke specielt pålidelige ???
Men hvad siger du selv, er den værd t renovere på ???

Kommentar
Fra : aiolos

Dato : 30-01-03 13:12

Bmw motoren er meget enkel og overhale.Jeg er akkurat ferdig med min motor.
Jeg har brukt stempelringer fra Datsun Cherry 1300 ccm de har de riktige målene.
Ventiler fra Opel som jeg dreide nye låsefester på.Alle lager er det standard mål på.(SKF)
Hele overhalingen kom på ca NOK 1200.Selve motoren er meget driftsikker men el-anlegget er så som så.

Mvh

Iver