/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
Hvor gemmer MSN 7.0 emotes ?
Fra : D9N
Vist : 518 gange
500 point
Dato : 04-05-05 23:32

efter et stykke tid at have hygget mig med Emotes på MSN 7.0 mangler jeg nu et par af dem , og kan ikke finde dem...
i hvilken mappe gemmer MSN 7.0 de emotes ?? *.gif

D9N

Kommentar
Fra : severino

Dato : 05-05-05 13:22

Har du forsøgt at bruge søgefunktionen i din stifinder. Her kan du med angivelse af det du kender, suppleret med * for det ukendte, få maskinen til at søge for dig!

Kommentar
Fra : D9N

Dato : 05-05-05 21:46

ja det er prøvet og uden held.

Kommentar
Fra : severino

Dato : 05-05-05 22:08

En del af de elementer der bruges, bliver lagt på MSN serveren lige som din venneliste.

Kommentar
Fra : D9N

Dato : 06-05-05 01:33

ja men det er vist rent gætteri for logger jeg på en anden pc så er de emotes der ikke...
*S*

Kommentar
Fra : D9N

Dato : 24-05-05 22:04

"C:\Documents and Settings\"BRUGER"\Application Data\Microsoft\MSN Messenger"

*.dat filer omdøbes til .gif eller .jpg filer

Annuller spørgsmålet
Fra : D9N

Dato : 12-11-06 23:18

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål